اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۵۲۰

فقط دفاع خطی رامی‌بخشد!

همان‌طور كه حتما می‌دانید یك هوادار فوتبال با ویرایش ویكی‌پدیا كاری كرده كه سرهنگ علیفر اشتباه كند و در جریان گزارش بازی لهستان و ایرلند شمالی، اسم «امیر دولاب» را به عنوان سازنده ورزشگاه نیس به زبان بیاورد! سرهنگ عادت دارد همیشه قبل از بازی‌ها سراغ ویكی‌پدیا برود و اطلاعات مربوط به مسابقه را از آن استخراج كند..
۱۵:۵۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-همان‌طور كه حتما می‌دانید یك هوادار فوتبال با ویرایش ویكی‌پدیا كاری كرده كه سرهنگ علیفر اشتباه كند و در جریان گزارش بازی لهستان و ایرلند شمالی، اسم «امیر دولاب» را به عنوان سازنده ورزشگاه نیس به زبان بیاورد! سرهنگ عادت دارد همیشه قبل از بازی‌ها سراغ ویكی‌پدیا برود و اطلاعات مربوط به مسابقه را از آن استخراج كند. او همچنین علاقه زیادی به ذكر نام مهندس سازنده استادیوم دارد و همیشه نام كسی را كه ورزشگاه محل بازی را ساخته، حین گزارش به زبان می‌آورد. این وسط یك هوادار فوتبال كه می‌دانسته قرار است علیفر بازی لهستان و ایرلند شمالی را گزارش كند، سراغ صفحه ویكی‌پدیای ورزشگاه «آلیانز ریویرا» رفته و به جای اسم سازنده این استادیوم یعنی «ژان میشل ویلموت»، اسم «امیر دولاب» را قرار داده است. البته دستكاری‌های منجر به درج اطلاعات غلط در ویكی‌پدیا ظرف چند ساعت اصلاح می‌شوند اما در زمان مراجعه علیفر به این سایت، هنوز این اتفاق نیفتاده بود و به همین دلیل، او اسم امیر دولاب را روی آنتن به زبان آورد!
این موضوع در 24ساعت گذشته سروصدای زیادی راه انداخته و باعث شده خیلی‌ها با علیفر شوخی كنند. با این وجود سرهنگ در مصاحبه‌ای كه دیروز انجام داد مثل همیشه با روی باز با این مساله برخورد كرد. او كلی از خوش‌ذوقی و هوش كسی كه این شوخی را انجام داده تعریف كرد و گفت در صورت مواجهه با او، روی طرف مقابل را هم می‌بوسد. علیفر كه سوژه مورد علاقه جوانان برای ساختن دابسمش هم بوده، در مقابل این گروه نیز همیشه با سعه صدر برخورد كرده و بیشترین انعطاف ممكن را نشان داده است. به نظر می‌رسد كماكان غیرقابل بخشش‌ترین گروه از نظر علیفر، كسانی هستند كه از سیستم دفاع خطی استفاده می‌كنند!

بیا مربی شو
 در ماه‌های اخیر اما شوخی عجیب دیگری هم با سرهنگ علیفر انجام شده است. اینكه او چندی پیش گفته بود از چند تیم لیگ برتری و از جمله استقلال تهران پیشنهاد دارد، بی‌ارتباط با همین شوخی نیست. از قرار معلوم یك خبرنگار كه دستی هم در بازار نقل‌وانتقالات دارد با علیفر تماس گرفته و به او گفته مد نظر چند تیم لیگ برتری و دسته یكی است. سرهنگ هم كه این مساله را جدی گرفته بود، در گفت‌وگوهایش با چند رسانه موضوع را تكرار كرد و باعث شد همه نسبت به سرنوشتش حساس شوند. طی روزهای گذشته كه تكلیف كادرفنی تیم‌های لیگ برتری به تدریج روشن می‌شد، همه سراغ علیفر را می‌گرفتند و می‌پرسیدند پیشنهادهای او از كجاها بوده، غافل از اینكه همه چیز از یك شوخی ساده شروع شده بود!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین