اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۴۱۴

پیشنهاد سـرخابی‌ها مربوط به قبل است

مرتضی پورعلی گنجی مهاجم فصل گذشته السد قطر دوران استراحتش را در ایران پشت سر می‌گذارد...
۲۱:۴۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مرتضی پورعلی گنجی مهاجم فصل گذشته السد قطر دوران استراحتش را در ایران پشت سر می‌گذارد. طی هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی درباره قطع همکاری این بازیکن با تیم قطری منتشر و حتی این موضوع عنوان شد که پورعلی گنجی شاید پیراهن یکی از 2تیم استقلال و پرسپولیس را بر تن کند. این موضوع باعث شد تا دقایقی با این مدافع صحبت کنیم.
  • وضعیت تو برای فصل آینده چگونه است؟ آیا از السد جدا می‌شوی؟
خیر؛ من با این تیم قرارداد دارم و قطعا فصل آینده هم در السد می‌مانم.
  • پس خبر پیوستن تو به یکی از 2تیم استقلال و پرسپولیس شایعه است؟
این 2باشگاه قبل از اینکه لیگ به پایان برسد، با مدیربرنامه‌هایم صحبت کرده بودند. قبلا این اتفاق افتاده بود و الان در جریان نیستم که آیا این بحث دوباره مطرح شده است یا خیر. خودم از این ماجرا بی‌خبر هستم ولی باید بگویم که قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم.
  • چرا؟
من دوست دارم همچنان خارج از ایران بازی کنم. 2سال پیش فوتبال ایران را ترک کردم تا تجربیات جدیدی به دست بیاورم و نماینده خوبی برای كشورم باشم. چه در چین، چه در قطر و حتی اگر در اروپا بازی کنم، همیشه دنبال این هستم که بهترین عملکردم را داشته باشم. البته پست دفاع هم پست بدی است و برای یک مدافع، بازی‌کردن در خارج از ایران سخت است.
  • از اینکه مدافع هستی پشیمانی؟
خیر؛ اتفاقا خوشحالم که در پست دفاع بازی می‌کنم. بعد از تغییراتی که کی‌روش در پست بازی من داد، فکر می‌کنم كه توانستم بیشتر پیشرفت کنم.
  • چرا تا الان به یکی از هدف‌های مهم خودت که بازی در اروپاست، نرسیده‌ای؟
بازی‌کردن در برخی از کشورهای اروپایی خیلی راحت است ولی باید دید آیا بازیکن از رفتن به چنین کشورهایی، به همه هدف‌هایش می‌رسد یا خیر. هر فردی نظر خودش را دارد ولی من دوست ندارم در کشورهای کم‌اعتبار اروپایی بازی کنم. در چین تجربیات زیادی به دست آوردم و در قطر هم از بودن کنار چهره‌هایی مثل ژاوی هرناندز پخته‌تر شدم. همچنان می‌توانم پیشرفت کنم و حتی به فوتبال اروپا هم بروم. برای رفتن به اروپا هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوم هرچند که کار بازیکنان ایرانی برای رفتن به اروپا نسبت به سال‌های قبل سخت‌تر شده است.
  • آیا السد فصل آینده تغییرات گسترده‌ای در ترکیب خودش خواهد داشت؟
در مورد این موضوع خبر قطعی ندارم ولی تیم دچار تغییراتی خواهد شد. از بین بازیکنان خارجی هم چند نفر جدا می‌شوند ولی ژاوی همچنان در کنار ماست. ما واقعا پارسال بدشانسی آوردیم و می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و حداقل صاحب یک‌جام شویم. امیدوارم که در فصل آینده وضعیت بهتری پیدا کنیم. اینجا خیلی‌ها از بازیکنان خارجی توقعات زیادی دارند.
  • در مورد تیم‌ملی صحبت کن... قبول داری بازی با تیم‌هایی مثل مقدونیه و قرقیزستان کمک زیادی به تیم‌ملی نمی‌کند؟
قرقیزستان تیم پرقدرتی نبود اما بازی با مقدونیه یک بازی تدارکاتی مفید برای تیم‌ملی ایران بود. مقدونیه می‌توانست ما را اذیت کند ولی در این بازی خوب عمل کردیم. مهم این بود که جوان‌های تیم‌ملی محک بخورند و امیدوارم فدراسیون فوتبال بتواند در بازی‌های آینده، حریفان پرقدرتی را برای تیم‌ملی در نظر بگیرد. شما می‌بینید که کره‌جنوبی با اسپانیا بازی می‌کند و در چنین مسابقاتی نقاط ضعف یک تیم مشخص می‌شود. ما نیاز به انجام بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ داریم.
  • راستی در جام‌ملت‌های اروپا طرفدار کدام تیم هستی؟
به خاطر رونالدو، طرفدار پرتغال هستم ولی آلمان شانس اول قهرمانی است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین