اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۳۷۷

عـالـی شـد+عکس

پس از نهایی‌شدن انتقال وحید امیری به پرسپولیس، ماجرای تمدید قرارداد امید عالیشاه به سوژه ویژه قرمز‌ها در فصل نقل‌و‌انتقالات تبدیل شده است.
۱۷:۳۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-پس از نهایی‌شدن انتقال وحید امیری به پرسپولیس، ماجرای تمدید قرارداد امید عالیشاه به سوژه ویژه قرمز‌ها در فصل نقل‌و‌انتقالات تبدیل شده است. با حضور وحید امیری و ساسان انصاری كه به عنوان سهمیه‌های لیگ‌برتری به فهرست پرسپولیس اضافه شده‌اند، ترافیك در پست تخصصی عالیشاه بالا رفته و این همان مساله‌ای است كه مسیر تمدید قرارداد یكی از كاپیتان‌های تیم برانكو را ناهموار كرده است. به هر حال خود عالیشاه بهتر از هر كسی می‌داند كه برانكو و مدیران پرسپولیس، وحید امیری ملی‌پوش را برای نیمكت‌نشینی به پرسپولیس نیاورده‌اند و می‌خواهند از حضور هافبك مورد علاقه كی‌روش نهایت استفاده را ببرند. در این میان حضور ساسان انصاری هم كه فصل گذشته موثرترین بازیكن فولاد بوده، نگرانی‌های عالیشاه برای حفظ جایگاهش در تیم برانكو را افزایش داده است. در چنین شرایطی باید دید آینده هافبك چپ پرسپولیس كه در مجموع كارنامه بهتری از امیری و انصاری در لیگ پانزدهم داشته، چگونه رقم می‌خورد.
امید عالیشاه از 17‌سالگی وارد فوتبال حرفه‌ای شد و با نساجی قرارداد امضا كرد. او پس از این راهی نفت‌تهران شد اما به دلیل مصدومیتی سنگین از فهرست این تیم كنار گذاشته شد. راه‌آهنی‌ها با نظر علی دایی بهترین استفاده را از اقدام نفتی‌ها كردند و عالیشاه را به تیم خودشان بردند. عالیشاه زیر نظر دایی اسم‌و‌رسمی برای خودش پیدا كرد و همراه با او به پرسپولیس آمد تا به یكی از ستاره‌های این تیم تبدیل شود. عالیشاه پس از رفتن دایی هم جایگاه ثابتش در پرسپولیس را حفظ كرد و به یكی از مهره‌های كلیدی این تیم در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم تبدیل شد.
111111123.jpg
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین