اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۲۰۷

مـوتـورادینیـو روشـن‌مـی‌شـود؟!+عملکرد

لوسیانو ادینیوی برزیلی در آستانه بازگشت به تراكتورسازی قرار گرفته است. مهاجمی كه در لیگ چهاردهم با پیراهن تراكتورسازی 20‌گل به ثمر رساند تا آقای‌گل فوتبال ایران شود، پس از حضوری ناموفق در السلیسیه قطر به تراكتورسازی برمی‌گردد تا بار دیگر شاگرد امیر قلعه‌نویی شود...
۱۵:۱۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-لوسیانو ادینیوی برزیلی در آستانه بازگشت به تراكتورسازی قرار گرفته است. مهاجمی كه در لیگ چهاردهم با پیراهن تراكتورسازی 20‌گل به ثمر رساند تا آقای‌گل فوتبال ایران شود، پس از حضوری ناموفق در السلیسیه قطر به تراكتورسازی برمی‌گردد تا بار دیگر شاگرد امیر قلعه‌نویی شود. ادینیویی كه در لیگ هفتم، شاگرد ژنرال در مس بوده، پس از یك‌نیم فصل تیم نداشتن به تبریز برمی‌گردد. او در نیم‌فصل اول لیگ ستارگان قطر مهاجم السلیسیه بود و در 13‌بازی برای این تیم میدان رفت. ادینیو روی هم رفته 843‌دقیقه برای السلیسیه فوتبال بازی كرد اما در این مدت تنها یك‌گل زد و یك‌گل ساخت تا نامش در فهرست مازاد تیم قطری قرار بگیرد. در چنین شرایطی این سوال پیش می‌آید كه ادینیوی 34‌ساله با این كارنامه ناامیدكننده به درد تراكتورسازی و امیر قلعه‌نویی می‌خورد یا خیر.
در اینجا بد نیست بدانید این اولین‌باری نیست كه ادینیو پس از مدتی بی‌تیم ماندن و فوتبال بازی نكردن به ایران برمی‌گردد. در پایان دهمین دوره لیگ‌برتر بود كه ادینیو تصمیم گرفت مس‌كرمان را ترك كند و برای ادامه فوتبالش راهی امارات شود. او پس از رد پیشنهاد استقلال و پرسپولیس به الشارجه پیوست و تنها پس از انجام 20‌بازی از این تیم كنار گذاشته شد. ادینیویی كه با پیراهن الشارجه 10‌گل زد و 3‌گل ساخت، پس از ترك این تیم اماراتی مدتی خانه‌نشین شد تا اینكه مسی‌ها در آغاز لیگ سیزدهم به او پیشنهاد همكاری دادند. ادینیو زمانی كه به كرمان برگشت تا بار دیگر پیراهن مس را بر تن كند، اضافه وزن شدیدی داشت و در لیگ سیزدهم تنها 7‌گل زد و 5‌گل ساخت. او پس از احیا شدن در مس راهی تراكتورسازی شد و با زدن 20‌گل، ساختن 8‌گل و گرفتن یك‌پنالتی، عنوان موثرترین بازیكن لیگ چهاردهم را به خود اختصاص داد. حالا باید دید ادینیو امسال هم برای احیا شدن احتیاج به یك‌فصل كامل دارد یا اینكه در همین لیگ شانزدهم به مهره كلیدی برای تیم قلعه‌نویی تبدیل می‌شود.
2111.jpg
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
میترسم جواب نده خدا کنه اینجوری نشه
چون اونجوری کسی رو تو خط حمله نداریم نانگ که جواب داد تو ترکیب چرا به این راحتی از دستش میدن
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین