اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۰۸۵

دومین سورپرایز علیمنصور

مرتضی پورعلی‌گنجی با اتمام قراردادش با تیم چینی تیانجین‌تدا در زمستان گذشته راهی فوتبال قطر شد تا با بر تن کردن پیراهن السد اولین ایرانی لقب بگیرد که در کنار ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا به میدان می‌رود..
۱۶:۳۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مرتضی پورعلی‌گنجی با اتمام قراردادش با تیم چینی تیانجین‌تدا در زمستان گذشته راهی فوتبال قطر شد تا با بر تن کردن پیراهن السد اولین ایرانی لقب بگیرد که در کنار ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا به میدان می‌رود اما این تجربه خوبی برای پورعلی‌گنجی نبود و او این روزها به لیگ ایران نزدیك شده و بیشتر در بازی‌های جام‌ستارگان دیده می‌شود.
با توجه به اینکه جدایی پورعلی‌گنجی از السد قطعی به نظر می‌رسد حالا در محافل داخلی از 2تیم استقلال و پرسپولیس به عنوان مشتریان جدی این بازیکن نام برده می‌شود؛ 2تیمی که در حال تلاش برای جذب یک مدافع ملی‌پوش و باتجربه  هستند.
بعد از حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس گفته می‌شد پورعلی‌گنجی زوج او در خط دفاع است اما این مدافع در دیداری كه با علی كریمی داشت، در مورد پرسپولیسی‌شدنش گفت: «نگذاشتند من پرسپولیسی شوم. مدیربرنامه‌ام با مدیر باشگاه السد تماس گرفت تا رضایتنامه‌ام را صادر کند اما او مخالف این کار بود وگرنه من دوست داشتم امسال به پرسپولیس بیایم.»
اما باخبر شدیم، طی چند روز گذشته منصوریان با پورعلی‌گنجی شاگرد سابقش در نفت‌تهران مذاكراتی جدی داشته ولی هنوز این انتقال قطعی نشده است. شاید او راهی استقلال شود اما باید از السد رضایتنامه بگیرد. مذاكرات 2طرف همچنان ادامه دارد و به احتمال زیاد پورعلی‌گنجی دومین سورپرایز منصوریان برای استقلال است. اما استقلالی‌ها از این بازیكن استقبال نكردند و بعد از اینكه او در صفحه اینستاگرامش در منزل یحیی گل‌محمدی عكس گذاشت، كامنت‌های بدی در صفحه‌اش گذاشتند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین