اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۰۷۹

هدایتی، شخصا دنبال ترابی رفت

باشگاه پرسپولیس بعد از جذب علیرضا بیرانوند در شروع نقل‌وانتقالات، یك دوره سكوت را پشت سر گذاشت و بدون هیچ حركتی در نقل‌وانتقالات شاهد خریدهای رقبا بود. بعد از طی شدن این دوره، تنور نقل‌وانتقالات در باشگاه پرسپولیس دوباره داغ شد و طی دو، سه روز مسئولان این تیم چند خرید جدید به سبد قرمزها اضافه كردند. اوج این فعالیت‌ها در روز گذشته رخ داد كه وحید امیری به‌عنوان بزرگ‌ترین صید نقل‌وانتقالات تا این لحظه، به خدمت پرسپولیس در آمد..
۱۶:۰۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-باشگاه پرسپولیس بعد از جذب علیرضا بیرانوند در شروع نقل‌وانتقالات، یك دوره سكوت را پشت سر گذاشت و بدون هیچ حركتی در نقل‌وانتقالات شاهد خریدهای رقبا بود. بعد از طی شدن این دوره، تنور نقل‌وانتقالات در باشگاه پرسپولیس دوباره داغ شد و طی دو، سه روز مسئولان این تیم چند خرید جدید به سبد قرمزها اضافه كردند. اوج این فعالیت‌ها در روز گذشته رخ داد كه وحید امیری به‌عنوان بزرگ‌ترین صید نقل‌وانتقالات تا این لحظه، به خدمت پرسپولیس در آمد. اما اشتهای پرسپولیسی‌ها برای انجام خریدهای بزرگ و پرسروصدا هنوز به پایان نرسیده است. آنها دیروز دور جدیدی از مذاكرات جدی خود را برای خرید مهدی ترابی آغاز كردند و برای راضی كردن مسئولان باشگاه سایپا یك نماینده ویژه را روانه این باشگاه كردند.

  هدایتی در باشگاه سایپا
در حالی كه باشگاه سایپا با قاطعیت اعلام كرده كه به هیچ قیمتی حاضر نیست مهدی ترابی را از دست بدهد اما پرسپولیسی‌ها هنوز از خرید این بازیكن قطع امید نكرده‌اند. مسئولان پرسپولیس بعد از اینكه فكر و ذكرشان از وحید امیری آزاد شد، به شكلی جدی‌تر روی پرونده مهدی ترابی متمركز شدند و تصمیم گرفتند به عنوان آخرین تیر تركش خود حسین هدایتی را برای مذاكره به باشگاه سایپا بفرستند. شاید هم توانایی‌های ویژه عابربانك فوتبال ایران بتواند این پدیده جوان و خوش‌آتیه را پرسپولیسی كند. با وجود این اتفاقات و حتی با ترفندی كه قرمزها برای خرید ترابی به كار بسته‌اند، باز هم احتمال موفقیت آنها چندان زیاد نیست اما اگر این انتقال انجام شود آن وقت پرسپولیس را باید یكه‌تاز بی‌چون‌وچرای نقل‌وانتقالات دانست.

 اینها بیایند، محمدی نمی‌آید
یكی دیگر از بازیكنانی كه پرسپولیس طی روزهای اخیر درصدد خرید او بوده مهرداد محمدی است. اما با جدی‌شدن ماجرای مهدی ترابی ممكن است جذب محمدی كاملا منتفی شود. مهرداد محمدی برای جدایی از راه‌آهن نیاز به رضایتنامه این باشگاه دارد. اما مسئولان پرسپولیس توانسته‌اند تا حدود زیادی رضایت مسئولان راه‌آهن برای به خدمت گرفتن محمدی را جلب كنند. در شرایطی كه به نظر می‌رسید همه‌چیز برای جذب محمدی آماده است اما با بازگشت برانكو به تهران و انجام نقل‌وانتقالات مهم در باشگاه، روند جذب محمدی كمی تغییر كرد. برانكو اعلام كرده با توجه به داشتن تنها دو جای خالی دیگر در فهرست تیم، مسئولان ابتدا  سراغ جذب مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده بروند و در صورتی كه انتقال یكی از این 2نفر به پرسپولیس منتفی شد با مهرداد محمدی قرارداد ببندند.

  تاچی‌بانا در لیست انتظار
پرسپولیس 2جای خالی برای خرید دارد و گزینه‌های ایده‌آلش برای این 2جای خالی مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده هستند. اگر انتقال یكی از این 2بازیكن محقق نشد، آن وقت مهرداد محمدی می‌تواند آن جای خالی را پر كند. برادران دوقلوی محمدی كه در فوتبال ایران به برادران تاچی‌بانا معروف شده بودند، بارها از علاقه شدیدشان به پرسپولیس صحبت كرده‌اند. میلاد كه فعلا دور از ایران بازی می‌كند اما مهرداد اگر اتفاقات روزهای آینده به سودش پیش بروند می‌تواند به‌زودی به آرزوی دیرینه‌اش  برسد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
امیدوارم محمدی بزودی بیاد.
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین