اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۰۷۱

عالـیشاه سربـاز تراكـتور مـی‌شود

امید عالیشاه که فصل گذشته موفق شد عنوان برترین پاسور لیگ را به خود اختصاص دهد، در آستانه یک انتقال جنجالی قرار دارد..
۱۵:۱۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-امید عالیشاه که فصل گذشته موفق شد عنوان برترین پاسور لیگ را به خود اختصاص دهد، در آستانه یک انتقال جنجالی قرار دارد. عالیشاه که پیشنهادی از ترکیه نیز در جیب داشت در وهله اول اعلام کرد که در انتظار درخواست باشگاه پرسپولیس است و در ادامه نیز با توجه به اینکه خبری از این تیم نشد وتیم تراکتورسازی که با حضور سردار آجورلو با قدرت می‌خواهد در نقل‌وانتقالات حضور یابد، مذاکراتی را با آنها شروع كرد. امیر قلعه‌نویی نیز که به حضور این بازیکن در ترکیب فصل آینده‌اش علاقه نشان داده، به مسئولان این تیم اعلام کرده مقدمات حضورش را در این تیم فراهم کنند و به همین منظور مذاکرات ابتدایی با او آغاز شد. با این شرایط و در حالی که پرسپولیس در نقل‌وانتقالات توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به‌جا بگذارد، با جدایی یکی از بهترین مهره‌های خود در این مقطع مواجه خواهد شد تا در کنار طارمی 2مهره هجومی و خطرناک خود را برای لیگ شانزدهم از دست بدهد. چندی پیش در همشهری ورزشی نوشتیم، عالیشاه خودش را سرباز می‌كند و به همین دلیل مسئولان باشگاه تراكتورسازی با او در حال مذاكره هستند. با توجه به اینكه محسن بنگر و محمد نوری هم در راه تراكتور هستند، عالیشاه انتخابش بعد از پرسپولیس تراكتور است. امیر قلعه‌نویی هم این بازیكن را می‌خواهد و 2طرف در حال مذاكره هستند.

  850 میلیون برای تمدید
عالیشاه طی چند روز اخیر منتظر مسئولان باشگاه پرسپولیس ماند اما كسی با او تماس نگرفت و به همین خاطر او ناراحت شد. از سوی دیگر عالیشاه شنیده كه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او مبلغ 850میلیون  یعنی مبلغی كمتر از امیری به او پیشنهاد داده كه همین مساله باعث دلخوری‌اش شده و انتظار دارد به عنوان بازیكن قدیمی مبلغ بیشتری به او پیشنهاد شود.

  كاپیتانی هم دغدغه بود
از سوی دیگر، پس از اینکه جلال قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد، بعضی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس مثل امید عالیشاه برای روشن شدن وضعیت کاپیتانی با بعضی از دوستان‌شان در باشگاه صحبت‌هایی را انجام دادند. شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که عالیشاه در این گفت‌وگو از مسئولان باشگاه خواسته تا تکلیف بازوبند کاپیتانی را هرچه زودتر روشن کنند تا مشخص شود کاپیتان اول پرسپولیس برای فصل آینده چه کسی است. این مساله هم یكی از دغدغه‌های عالیشاه برای ماندن در پرسپولیس است.

  موقعیت فوق‌العاده برای عالیشاه
امید عالیشاه برای فصلی كه گذشت قراردادی به ارزش 900میلیون تومان با پرسپولیس به امضا رساند و با توجه به عملكرد درخشانش در لیگ‌برتر و كسب لقب بهترین پاسور لیگ،‌ طبیعی است كه برای فصل آینده دستمزدی بیشتر از یك‌میلیارد تومان طلب كند. اما با پیوستن وحید امیری به پرسپولیس، حالا ترافیك بازیكن در پست عالیشاه زیاد شده است و با توجه به تمایل شدید امیر قلعه‌نویی برای در اختیار داشتن عالیشاه، حالا این بازیكن در آستانه یك موقعیت فوق‌العاده قرار دارد. با توجه به اینكه سربازها از تیم‌های نظامی دستمزد 1/5میلیون تومانی می‌گرفتند، عالیشاه می‌تواند در ازای گرفتن دستمزدی بالا(چیزی حدود 600میلیون تومان)، خودش را سرباز كند و به تراكتورسازی برود. با این كار عالیشاه هم سربازی‌اش را طی كرده و هم به‌جای 3میلیون تومان، مبلغی میلیاردی از دوران سربازی‌اش درآمد خواهد داشت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین