اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۰۵۷

واکنش هافبک ازبک سپاهان به لیست مازاد

هافبک ازبکستانی فصل گذشته سپاهان گفت: من قراردادی با سپاهان نداشتم و این، یک موضوع خنده دار است که نام من در لیست مازاد سپاهان قرار دارد.
۱۳:۵۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-فوضیل موسی‌اف در گفت وگویی، درباره حضورش در لیست مازاد سپاهان گفت: من قراردادی با سپاهان نداشتم و این، یک موضوع خنده دار است.

وی ادامه داد: قرارداد ما با سپاهان تمام شده بود و دیگر نمی خواستم با این تیم همکاری کنم. الان هم هنوز وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست و باید صبر کرد. هرچند که چند پیشنهاد از ایران دارم که هر زمان قطعی شد آن را اعلام خواهم کرد.

موسی‌اف با بیان اینکه یک سال و نیم در سپاهان بازی کردم و خاطرات خوبی از اصفهان دارم افزود: اصفهان شهر زیبا و خوبی بود و سپاهان نیز هواداران خوبی داشت. اما فوتبال همین است. الان هم چرا باید ناراحت باشم و حتی اگر سپاهان دوباره قهرمان شود خوشحال هم خواهم شد.

هافبک فصل گذشته سپاهان درباره اینکه تا چه اندازه نویدکیا در ناکامی فصل گذشته این تیم نقش داشت گفت: این طور نیست و هرچه که راجع به محرم می‌گویند دروغ است چون در این ناکامی همه مقصر بودند.

وی در پایان با بیان اینکه این امکان وجود دارد که دوباره به فوتبال ایران بازگردد در مورد تیم‌هایی که خواهان او هستند گفت: الان نمی‌خواهم صحبت کنم اما هر زمان صد در صد شد آن موقع نام تیمم را اعلام می‌کنم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین