اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۸۷۸

نمی‌توانستم به استقلال نه بگویم

مهاجم جدید استقلال اعتقاد دارد عملکردش در نفت به قدری خوب بوده است که منصوریان او را با خود به استقلال بیاورد.
۱۱:۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علی قربانی گفت که فوتبالش را مدیون یحیی گل‌محمدی است چرا که باعث شد او به لیگ برتر بیاید اما نمی‌توانست به استقلال نه بگوید و ترجیح داد با این تیم قرارداد امضا کند.

قبلا از اینکه به استقلال بپیوندی هیچ خبری از استقلالی شدن تو در رسانه‌ها وجود نداشت. چطور شد که به یک باره آبی‌پوش شدی؟

از زمانی که آقای منصوریان هدایت استقلال را قبول کرد با من صحبت‌هایی انجام داده بود ولی خواسته بود که این موضوع رسانه‌ای نشود. او دوست دارد بدون جوسازی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و به همین دلیل موضوع پیشنهاد من اصلا رسانه‌ای نشد. ما در آرامش با هم حرف زدیم و هیچ وقت حرف‌هایمان را رسانه‌ای نکردیم. بعد از اینکه مطمئن شدم رفتن به استقلال به صلاحم است با مدیران این تیم مذاکره کردم و تصمیم گرفتم با آبی‌ها  قرارداد امضا کنم. الان هم بسیار خوشحالم که به این تیم آمدم.

چون منصوریان تو را به خوبی می‌شناخت تصمیم گرفتی استقلالی شوی و یا این موضوع دلیل دیگری داشت؟

خوبی استقلالی شدن من این است که علیرضا منصوریان من را به خوبی می‌شناسد. دیگر لازم نیست توانایی‌های من را تست کند و من هم نیاز نیست چیزی را به او ثابت کنم. منصوریان مربی است که انگیزه بازیکنان را برای موفقیت خیلی بالا می‌برد و من خیلی خوشحالم که در تیم بزرگی مثل استقلال می‌توانم با او کار کنم. همه کار می‌کنم که هواداران از آمدن من به استقلال راضی باشند.

تو در 25 سالگی به استقلال آمدی و این اتفاق بزرگی است. کدام مربی را در رسیدن به این اتفاق بیشتر موثر می‌دانی؟

راستش را بخواهید علیرضا منصوریان در رسیدن به این نقطه خیلی به من کمک کرد و این موضوع برای من خیلی مهم است اما فوتبالم را مدیون یحیی گل‌محمدی هستم. او بود که من را به لیگ برتر آورد و خیلی به من لطف کرد به این مرحله از فوتبالم رسیدم. من همیشه مدیون او هم هستم و دوست دارم شرایطی پیش بیاید که بتوانم محبت‌های ایشان را جبران کنم. شاید اگر گل‌محمدی نبود من الان در لیگ برتر بازی نمی‌کردم.

ظاهرا از ذوب‌آهن هم پیشنهاد داشتی. چرا با تیم سرمربی محبوبت قراداد امضا نکردی؟

به هرحال پیشنهاد استقلال خیلی جذاب بود چون من در اوج جوانی می‌توانستم پیراهن این تیم را بر تن کنم. من واقعا از آقا یحیی عذرخواهی می‌کنم چون نمی‌توانستم به پیشنهاد استقلال نه بگویم. از کودکی آرزو داشتم پیراهن این تیم بزرگ را برتن کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم. توقع هواداران از استقلال خیلی بالا است و من هم این موضوع را به خوبی درک می‌کنم. مطمئنا در استقلال تمریناتم را بیشتر می‌کنم تا بتوانم هواداران این تیم را راضی کنم.

در این مدت عده‌ای از هوادران استقلال به حضور تو اعتراض کرده اند و می‌گویند بازیکنی که فصل گذشته 6 گل زده است نمی‌تواند مشکل گلزنی این تیم را حل کند.

من اول این را می‌گویم که فصل گذشته در هفته‌های زیادی من مصدوم بودم و شرایط بازی کردن نداشتم. در ضمن همه این را می‌دانند که وقتی منصوریان روی من نظر مثبت داشته است حتما توانایی‌هایی داشته‌ام. وقتی در استقلال بازی کنم مطمئنا تماشاگران استقلال من را قبول می‌کنند و از عملکردم راضی می‌شوند. آنها باید زمان بدهند تمام بازیکنان جدید در آرامش کارشان را انجام بدهند.

فکر می‌کنی امسال چند گل می‌توانی با پیراهن استقلال به ثمر برسانی؟

این پیش‌بینی سخت است اما می‌دانم تماشاگران استقلال انتظار دارند گل‌های زیادی برای این تیم بزنم. مطمئنا باید تلاش کنم بیشتر از نفت تهران برای استقلال گل بزنم و فکر می‌کنم سایر بازیکنان هم در این امر به من کمک می‌کنند. استقلال بازیکنان بزرگی دارد و مطمئنا کار کردن در این تیم و موفقیت چندان دور از دسترس نیست.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین