اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۶۲۸

برسد به دست مسعود شجاعی

طبق معمول سال‌های اخیر بازیكنان تیم‌ملی در ماجرای اختلاف فدراسیون فوتبال و كی‌روش، همان صحبت‌هایی را در مصاحبه‌هایشان عنوان می‌كنند كه این مربی پرتغالی می‌خواهد. به‌طور مثال مسعود شجاعی كه بازیكن مورد علاقه كی‌روش در تیم‌ملی بوده، به‌تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و در آن از تعداد كم بازی‌های دوستانه تیم‌ملی با تیم‌های بزرگ انتقاد كرده است..
۱۶:۰۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-طبق معمول سال‌های اخیر بازیكنان تیم‌ملی در ماجرای اختلاف فدراسیون فوتبال و كی‌روش، همان صحبت‌هایی را در مصاحبه‌هایشان عنوان می‌كنند كه این مربی پرتغالی می‌خواهد. به‌طور مثال مسعود شجاعی كه بازیكن مورد علاقه كی‌روش در تیم‌ملی بوده، به‌تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و در آن از تعداد كم بازی‌های دوستانه تیم‌ملی با تیم‌های بزرگ انتقاد كرده است. او در بخشی از صحبت‌هایش اشاره‌ای به تقابل كره‌جنوبی با اسپانیا داشته و مدعی شده تیم‌ملی ایران هم به چنین بازی‌های بزرگی نیاز دارد. از آن مهم‌تر اینكه شجاعی مدعی شده كی‌روش در این مدت تنها یك‌بازی بزرگ دوستانه را لغو كرده و آن‌هم به دلیل غیبت بازیكنان كلیدی بوده است. در این میان شاید بد نباشد بازیكن باتجربه تیم‌ملی بداند تعداد بازی‌های بزرگی كه مربی پرتغالی آنها را لغو كرده، به تازگی دورقمی شده است! در زیر نگاهی به تمام بازی‌های بزرگی كه كی‌روش با برگزاری آنها مخالفت كرده، خواهیم داشت تا شاید شجاعی بیشتر در جریان اتفاقات تیم‌ملی قرار بگیرد. البته تمام مخالفت‌های كی‌روش صرفا اخباری بوده كه در رسانه‌های مختلف بازتاب داده شدند و صحت و سقم آنها وظیفه این گزارش نیست.
  • اسپانیا
در روز‌هایی كه اسپانیا صدرنشین رنكینگ فیفا بود، كی‌روش نپذیرفت تیمش را به مصاف شاگردان دل‌بوسكه بفرستد. اسپانیایی‌ها پیش از جام‌جهانی خواستار برگزاری بازی دوستانه با تیم‌ملی ایران بودند.
  • روسیه
فدراسیون فوتبال در حال مذاكره با فدراسیون فوتبال روسیه بود كه كی‌روش با مصاف دوستانه با تیم‌ملی این كشور مخالفت كرد. آن زمان فابیو كاپلو هدایت تیم‌ملی روسیه را برعهده داشت.
  • ایتالیا
اسفندماه 1393 بود كه خبر رسید بازی دوستانه تیم‌ملی ایران مقابل ایتالیا به دلیل مشكلات مالی لغو شده اما چندی بعد شایعه شد كی‌روش با برگزاری این دیدار بزرگ مخالفت كرده است.
  • شیلی
پیش از جام‌جهانی فدراسیون فوتبال شیلی اصرار زیادی به برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌ملی ایران داشت اما كی‌روش همه‌جوره با آن مخالفت كرد. مربی پرتغالی پس از جام‌جهانی بالاخره راضی شد با شیلی بازی كند.
  • نروژ
نروژی‌ها در آذر‌ماه 1394 خواستار برگزاری بازی دوستانه با تیم‌ملی ایران شدند اما كی‌روش با آن هم مخالفت كرد. البته شایعه مخالفت كی‌روش با برگزاری دیدار با نروژ هیچ وقت از سوی او و اطرافیانش تایید نشد.
  • الجزایر
الجزایری‌ها در بهمن‌ماه 1392 با ارسال نامه‌ای به فدراسیون خواستار برگزاری بازی دوستانه با تیم‌ملی ایران شدند و حتی مذاكرات مقدماتی را با فدراسیون فوتبال انجام دادند اما كی‌روش با برگزاری این دیدار مخالفت كرد.
  • ژاپن
در فروردین‌ماه 1394، كی‌روش با برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌ملی ژاپن مخالفت كرد. جالب اینكه مربی پرتغالی پس از این مخالفت، ازبكستان را جایگزین ژاپن كرد تا تیمش را آماده بازی‌های رسمی كند.
  • كره‌جنوبی
كره‌جنوبی طی سال‌های اخیر حداقل 3‌بار برای بازی دوستانه با تیم‌ملی ایران پیش‌قدم شده كه كی‌روش تنها با یك درخواست كره‌ای‌ها موافقت كرده است. كی‌روش پیش از جام‌جهانی 2‌بار با درخواست كره‌ای‌ها مخالفت كرد.
  • میلان
مهره‌‌ماه 1393 بود كه روی‌كاستا به كی‌روش پیشنهاد برگزاری یك‌دیدار دوستانه با میلان ایتالیا را داد اما سرمربی تیم‌ملی به بهانه پر بودن برنامه شاگردانش با آن مخالفت كرد و زیر بار برگزاری این بازی هم نرفت.
  • كرواسی
آخرین بازی بزرگی هم كه كی‌روش رسما با آن مخالفت كرد، دیدار دوستانه با تیم‌ملی كرواسی بود. دیدار با كرواسی حتی در تقویم فیفا هم ثبت شد اما كی‌روش با آن مخالفت كرد تا فدراسیون مجبور به لغو بازی شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کی روش نمیخواد با تیمهای بزرگ بازی کنه چون میدونه در صورت شکست مقابل این تیمها از اعتبارش کم میشه . الان هم تو آسیا به عنوان تیم اوله چون با تیمهای درجه 3 آسیا بازی میکنه و شکستشون میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کی روش اصلا مربی خوبی نیس.تیم ملی اصلا با برنامه بازی نمیکنه تازه حالا این با تیمای درجه دو هست وای به حال تیمای سطح بالا.خیییلیم مغروره،خیال میکنه خیلی چیز حالیشه.اینهمه پول میگیره همشم غر میزنه.
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین