اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۶۲۴

منصوریان از من نخواست به استقلال بروم

ایمان مبعلی بعد از چند ماه دوری از رسانه‌ها در نهایت سكوت خودش را شكست. او كه همراه با دیگر بازیكنان نفت تهران یك فصل سخت را پشت سر گذاشت، در مورد وضعیتش برای فصل آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد...
۱۵:۴۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-ایمان مبعلی بعد از چند ماه دوری از رسانه‌ها در نهایت سكوت خودش را شكست. او كه همراه با دیگر بازیكنان نفت تهران یك فصل سخت را پشت سر گذاشت، در مورد وضعیتش برای فصل آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد. در این مدت هم شایعه شده بود كه ایمان احتمالا همراه با منصوریان به استقلال خواهد رفت كه مبعلی در این زمینه هم صحبت كرد.
  • برای فصل بعد چه تصمیمی داری؟
در یكی دو روز گذشته خبرهای خوبی در مورد باشگاه نفت شنیدم. ظاهرا بحث واگذاری این تیم به شهرستان یا واگذاری سهام به باشگاه ملوان منتفی است و قرار است یك شركت خصوصی تیم را بخرد و در تهران بماند. اگر شرایط مهیا باشد احتمالا در نفت می‌مانم. در واقع دوست دارم همین‌جا فوتبالم را ادامه دهم.
  • چرا دوست داری در نفت بمانی؟
من بیش از 15سال است كه فوتبال بازی می‌كنم ولی تیمی را ندیدم كه این‌قدر از لحاظ فنی و اخلاقی، بچه‌های خوبی داشته باشد. بازیكنان نفت همیشه نقش پررنگی در موفقیت این تیم داشته‌اند و هر مربی كه در نفت كار كرد در این تیم موفق بود. این را در سال‌های گذشته به وضوح دیدیم. نفت باشگاهی است كه حاشیه ندارد و من هم دنبال آرامش هستم. بنابراین دوست دارم اینجا بمانم.
  • از تیم‌های دیگر پیشنهاد نداری؟
دوست ندارم در مورد پیشنهادها حرف بزنم. فقط این را بگویم كه در اهواز بحث حضورم در فولاد مطرح است و هواداران این تیم انتظار دارند برگردم ولی از این تیم هیچ پیشنهادی ندارم. فوتبالم را به نوعی مدیون فولاد هستم و برای سعداوی كه زحمات زیادی برای فوتبال خوزستان كشیده، از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. آرزوی قلبی من موفقیت فولاد است.
  • در مورد شایعه حضورت در استقلال چه صحبتی داری؟
این شایعه از گذشته هم مطرح بود و خیلی‌ها می‌گفتند اگر منصوریان به استقلال برود من هم همراه او به این تیم خواهم رفت. واقعیت این است كه منصوریان بعد از رفتن به استقلال از من نخواست به این تیم بروم و حق طبیعی اوست كه نفراتش را با تفكرات خودش انتخاب كند. من هم از منصوریان ناراحت نیستم. حتی به خاطر همین بحث‌ها با او تماس نگرفتم كه حضورش در استقلال را تبریك بگویم و حالا از طریق روزنامه شما به او تبریك می‌گویم. منصوریان دو سال برایم زحمت كشید و از او تشكر می‌كنم.
  • فكر می‌كنی مهم‌ترین شاخصه مربیگری منصوریان چیست؟
او هوش بالایی دارد و می‌تواند از اتفاقات به سود خودش استفاده كند. در ضمن كنار مربیانی مثل كی‌روش و قطبی تجربه كسب كرده و بازیكن بزرگی هم بوده است. البته بازیكنان و مربیان می‌دانند كه كار در استقلال و پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق دارد و هر لحظه ممكن است چالش‌های غیرمنتظره به وجود بیاید. همه می‌دانند كار منصوریان سخت است ولی او با توجه به هوش بالایش می‌تواند موفق باشد. البته باید دید ملاك از موفقیت چیست. برخی از برد در داربی حرف می‌زنند، برخی معتقدند موفقیت در قهرمانی است و برخی هم از درست شدن و یكدست شدن تیم حرف می‌زنند. در هر صورت برای منصوریان آرزوی موفقیت دارم.
  • آیا به این فكر می‌كنی كه با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی كنی؟
من فقط یك سال به علاوه 6بازی برای استقلال به میدان رفتم. طبیعتا دوست دارم با پیراهن تیمی مثل استقلال از فوتبال خداحافظی كنم ولی فكرم را درگیر این موضوع نمی‌كنم چون ممكن است چنین اتفاقی رخ ندهد. از كسی هم ناراحت نمی‌شوم.
  • در مورد اتفاقاتی كه برای مظلومی در استقلال افتاد چه صحبتی داری؟
من معتقدم مظلومی عملكرد خوبی در استقلال داشت اما در حق او اجحاف شد. كدام مربی كه تیمش در كورس قهرمانی قرار دارد و آن را به فینال جام‌حذفی برده است، از اخراج او حرف می‌زنند؟ فراموش نكنید كه استقلال با كمبود بازیكن مواجه شد و چند بازیكن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. اگر مربی دیگری در استقلال بود و همین نتایج را می‌گرفت 80درصد استقلالی‌ها می‌گفتند كه آن مربی باید بماند اما تعداد كمی موافق ماندن مظلومی بودند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اهواز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
منصوریان بعدامیفهمه چه اشتباهی کرده نبردت استقلال
چوب اینکارشو میخوره بدطور
چون بختیار به پای مبعلی قطعا نمیرسه
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین