اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۵۸۴۸

نعمتی: توزیع بیانیه علیه رئیس‌جمهور در هفته وحدت تفرقه‌افکنانه بود

نعمتی: توزیع بیانیه علیه رئیس‌جمهور در هفته وحدت تفرقه‌افکنانه بود
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی توزیع بیانیه علیه رییس جمهور در مجلس را مصداق تفرقه‌افکنی عنوان کرد.
۱۷:۱۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
وانانیوز|

بهروز نعمتی  با اشاره به توزیع بیانیه‌ای بی‌نام در مجلس شورای اسلامی علیه رییس جمهور، اظهار کرد: این کار خیلی بدی بود اگر کسی بیانیه می‌نویسد و می‌خواهد آن را در مجلس پخش کند قاعدتا باید نام خود را پای آن بیانیه بنویسد. هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هم مصوب کرده بود که بیانیه‌هایی که در مجلس توزیع می‌شود باید مشخص باشد متعلق به چه کسی است.

وی ادامه داد: توزیع چنین بیانیه‌ای علیه رییس جمهور آن هم در هفته وحدت نوعی تفرقه‌افکنی است. رییس جمهور از مبارزه با فساد سخن گفته همچنان که رییس قوه قضاییه هم براین موضوع تاکید دارند. آنچه من در جریان هستم این است که مواردی که آقای روحانی گفته حتما توسط دستگاه‌های ذیربط به قوه قضاییه منعکس شده و قاعدتا کسی نباید از طرح این مسائل ناراحت شود.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که احتمالا رییس جمهور پا روی دم بعضی‌ها گذاشته یادآور شد: این‌که بیانیه‌ای بدهند که یک طرف بیانات رهبری و طرف دیگر حرف‌های رییس جمهور باشد و این چنین ربط بدهند که این حرف‌ها در مغایرت با یکدیگر است اقدامی تفرقه‌افکنانه است. رییس جمهور بارها گفته که رهبری در راس هرم مدیریت کشور است.

نعمتی بیان کرد: ممکن است منتقدین رییس جمهور هم خیلی وقت‌ها موضوعاتی را به ایشان نسبت دهند که ایشان باید پاسخگو باشند در این مورد هم قاعدتا دوستان باید پاسخ دهند، زیرا دو میلیارد دلار و ۱۹۸ میلیارد تومان عدد کمی نیست و اینها پول‌هایی است که روی آن بحث وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: رئیس جمهور
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین