اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۵۶۴۵

سولسشایر: برخی از طرفداران ما با آرزوی تبدیل شدن به راشفورد به خانه می‌روند!

سولسشایر: برخی از طرفداران ما با آرزوی تبدیل شدن به راشفورد به خانه می‌روند!
اولگنار سولسشایر از تیمش انتظار داشت مقابل برایتون گل‌های بیش‌تری به ثمر برساند.
۱۰:۰۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
وانانیوز|

اولگنار سولسشایر پس از برتری 3 - یک تیمش مقابل برایتون در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد شاگردانش می‌توانستند گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانند.

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: باید گل‌های خیلی بیشتری می‌زدیم.  نمایشی عالی از بچه‌ها  دیدیم و تماشایحملات‌شان لذتبخش بود. آنتونی مارسیال گلی نزد اما فوق العاده  ظاهر شد و برای راشفورد، جیمز و پریرا فضاسازی کرد. برندن ویلیامز هم عالی به توپ ضربه زد. او چند بازی خوب داشته است و انگار می‌خواهد از حضور درون زمین لذت ببرد. می‌توانست یک گل بزند و یک پاس گل هم داشته باشد، به همین خاطر خیلی برای او خوشحالم. چند تن از طرفداران کم سن و سال ما با آرزوی این که روزی به سطح راشفورد و ویلیامز برسند، به خانه خواهند رفت و این حسی است که ما در این فصل به اندازه کافی ایجاد نکرده‌ایم. امروز عالی بودیم. 

 او در پایان افزود: جدول در حال حاضر واقعا اهمیتی ندارد. باید به پیشرفت و برنده شدن در بازی‌ها ادامه بدهیم تا ببینیم به کجا می‌رسیم. 

رشفورد؟ وقتی از خودت راضی نباشی ولی هنوز لبخند بزنی، یعنی از کارت لذت بردی و امروز همین اتفاق برای او افتاد. دوست داشت گل‌ها و پاس گل‌های بیشتری داشته باشد اما شخصا دوست نداشتم یک مدافع باشم و امروز برابر او قرار بگیرم. 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین