اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۵۵۹

واکنش قائم مقام استقلال خوزستان به مذاکره با گلر راه آهن

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: از وزیر محترم ورزش و مهدی تاج تقاضا دارم، با اتخاذ تدابیر مناسب جلوی بستن قراردادهای بی‌رویه را بگیرند و اجازه ندهند چنین مشکلاتی به وجود بیاید.
۱۱:۴۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم با کسب 57 امتیاز موفق شد به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد. این تیم بدون داشتن ستاره و بازیکن اسمی موفق شد قهرمان لیگ شود. استقلال خوزستان این روزها در حال بستن تیم خود برای فصل بعد جهت حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.

*به بازیکن 280 میلیونی ما پیشنهاد یک میلیاردی دادند

علی پورکیانی در گفت‌وگویی، جدایی تعدادی از بازیکنان استقلال خوزستان و اینکه برخی از هواداران این تیم از رفتن مهره‌های تاثیرگذار استقلال خوزستان ناراحت هستند، گفت: باید نکته‌ای را خدمت هواداران، وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون، مسئولان سازمان لیگ و ... اعلام کنم. ما بازیکنی داشتیم که طی سه فصل مجموع پرداختی‌های‌مان به او 500 میلیون تومان می‌شود. این بازیکن سال اول ماهی 2 هزار دلار، سال دوم ماهی 5 هزار دلار و سال سوم ماهی 280 میلیون تومان با ما قرارداد داشته. این فرد برای استقلال با این مبالغ مناسب بازی می‌کرد و کاملا قانع بود حتی او قصد داشت باز هم قراردادش را تمدید کند اما وقتی این بازیکن با پیشنهاد میلیاردی روبرو می‌شود چطور می‌توانستیم او را حفظ کنیم.

*بازیکنان‌مان را وسوسه کردند

وی افزود: بازیکنی داشتیم که سال قبل 500 میلیون تومان قرارداد داشت. با پیشنهاد مبلغی کلان او را به شکلی وسوسه‌ کردند که بدون تسویه حساب و تحویل منزل سازمانی برای عقد قرارداد شهر را ترک کرد و سپس به کشورش بازگشت.

*مورد هجوم پولدارها قرار گرفتیم

قائم‌مقام استقلال خوزستان در ادامه تاکید کرد: بازیکنی با ما 280 میلیون قرارداد داشته است. براساس عرف قصد داشتیم 20 تا 30 درصد به مبلغ قرارداد او اضافه کنیم اما این بازیکن با پیشنهاد یک میلیارد و صد میلیونی باشگاه مواجه شده است. این در شرایطی است که این فرد با ما قرارداد داشته و هر گونه مذاکره با او خلاف قانون است. در این شرایط بازیکن را مقابل باشگاه قرار دادند. او می‌گوید من یک میلیارد و صد میلیون پیشنهاد دارم. شما چقدر می‌دهید. در این شرایط ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. تیمی را که با زحمت و تلاش فراوان آماده کردیم و به مقام قهرمانی رسیدیم مورد هجوم پولدارها قرار گرفته.

*تقاضایم از وزیر ورزش و تاج جلوگیری از قراردادهای بی‌رویه است

وی یادآور شد: از وزیر ورزش و مسئولان فوتبال می‌خواهم مقابل این هرج و مرج‌ها بایستند و اجازه ندهند این قراردادهای بی‌رویه و میلیاردی بسته شود تا باشگاهی مثل ما که قصد دارد براساس اصول رفتار کند دچار چنین مشکلاتی شود.

*با پیشنهادهای سرسام‌آور حفظ بازیکنان نشدنی است

پورکیانی تصریح کرد: ما سال قبل با تعدادی جوان توانستیم به مقام قهرمانی برسیم و ثابت کردیم پول موفقیت نمی‌آورد. تیمی را که با 6 میلیارد و 200 میلیون تومان بستیم قهرمان شد و حالا با پیشنهادهای کلان می‌خواهند تیم ما را از بین ببرند. اعتقاد ما کم‌خرج کردن و مناسب خرج کردن است و در همین مسیر قدم برمی‌داریم. یکی از مدیران لیگ برتری در مصاحبه‌ای گفته بود استقلال خوزستان نمی‌تواند بازیکنانش را حفظ کند و ما مهره‌های آنها را می‌گیریم. باید در پاسخ به این فرد بگویم بله ما هم قبول داریم که با این پیشنهادهای میلیاردی و سرسام آور نمی‌توانیم بازیکنانمان را حفظ کنیم و دراین رقابت نابرابر آنها برنده می‌شوند اما باید به او بگویم به جای اینکه به دنبال گرفتن یارهای تیم‌های دیگر باشند خودشان سازندگی کنند.

*بازیکنان را گرفتیم که تیمشان خواهان حضور آنها نبودند

وی خاطرنشان کرد: سال قبل تمام بازیکنانی را که جذب کردیم مهره‌هایی بودند که تیم‌های خودشان تمایلی به ادامه همکاری با آنها نداشتند. هیچ وقت دنبال بازیکنان تیم‌های دیگر نبوده و نخواهیم بود. پارسال بیشترین بازیکن را از باشگاه فولاد نوین جذب کردیم که این نفرات را دراگان اسکوچیچ سرمربی وقت فولاد با بی‌سلیقگی نمی‌خواست در حالی که امروز این نفرات بهترین‌های لیگ هستند.

*اعتقادمان کم‌خرج کردن و مفید خرج کردن است

قائم‌مقام استقلال خوزستان تاکید کرد: از وزیر ورزش، مهدی تاج و مسئولان فوتبال تقاضا دارم ترتیبی را اتخاذ کنند که تیمی مثل ما آسیب نبیند تا بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان در آسیا باشیم. ما اعتقادمان به کم‌خرج کردن و مفید خرج کردن است و از این مسیر عدول نمی‌کنیم.

*هیچ مذاکره‌ای با فروزان نداشتیم

وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود با محسن فروزان قرارداد بسته است، گفت: فروزان گلر خوبی است و با احترام به او باید بگویم این بازیکن مدنظر کادرفنی ما قرار ندارد. هیچ مذاکره‌ای با این گلر نداشتیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین