اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۵۴۳

انگیزه‌ام صد برابر شده

مهرداد بایرامی مهاجم فولاد خوزستان با بیان اینکه تمایل قلبی‌اش ادامه حضور در فولاد بود، ابراز امیدواری می‌کند که در فصل جدید آنقدر خوب بازی کند و آنقدر گل بزند که جواب اعتماد و لطف‌ هواداران را بدهد.
۱۰:۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-بایرامی در رابطه با تمدید قراردادش با قرمزپوشان اهوازی می‌گوید: «پیش از تمدید قراردادم با چند تیم از جمله ماشین‌سازی تبریز مذاکراتی را انجام داده بودم ولی چون دلم با فولاد بود، ادب حکم می‌کرد که در ابتدا با فولادی‌ها مشورت کنم چون تمایل قلبی من ادامه حضور در فولاد بود و روزهای خوبی را در این تیم داشتم، یک روز در جلسه‌ای با سعداوی و اژدری‌زاده بودم، توافق کردیم و در فولاد ماندم.»
مهاجم فولادی‌ها در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور در فولاد تنها به مدت یک نیم‌ فصل، چه موضوعی باعث شد که اینگونه به این تیم علاقه قلبی پیدا کند، ادامه می‌دهد: «راستش را بخواهید جو اهواز را بسیار دوست داشتم. مردم در خیابان و استادیوم همیشه به من لطف داشتند و با اینکه من از نیم ‌فصل به تیم ملحق شدم، واقعا روزهای خوبی را در فولاد داشتم. قبل از اینکه به فولاد بیایم، با توجه به سال‌ها بازی در تبریز و مسافت زیاد بین شهرم تا اهواز، فکر می‌کردم خیلی دلتنگ شوم ولی اصلا اینطور نشد و جو اهواز را که دیدم متوجه شدم با آن چیزی که در تصورم بود، بسیار متفاوت
 است.» مهرداد بایرامی درباره اینکه از تبریز و سرمای طاقت‌فرسای آن به شهری آمده که دمای هوایش به بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، می‌گوید: «با این تفاسیر دیگر فکر کنم بترکم (با خنده)! این شرایط شاید کمی سخت باشد ولی فکر کنم بتوانم این چند ماه را تحمل کنم.» بایرامی درباره اینکه این فصل موتور گلزنی‌اش روشن خواهد شد یا نه، توضیح می‌دهد: «امسال انگیزه‌ام ۱۰۰ برابر است و امیدوارم با کمک بازیکنان، در وهله اول تیم نتیجه بگیرد و سپس اگر قسمت بود، من هم گل بزنم. سال گذشته و زمانی که به فولاد پیوستم، متاسفانه این تیم شرایط خوبی نداشت و همین که با آمدنم انگیزه تیم بالا رفت و نتایج بهتری کسب کردیم، خودش خیلی است.»
 
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین