اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۴۷۳

از صعود تیم والیبال به المپیك عشق كردم

صحبت‌های سلطان همیشه جذاب است حتی اگر نخواهد درباره فوتبال صحبت كند. علی پروین از جمله كسانی بود كه در ختم مادر مجتبی محرمی شركت كرد و بعد از این مراسم درخصوص موضوعات مختلفی با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت
۱۶:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-صحبت‌های سلطان همیشه جذاب است حتی اگر نخواهد درباره فوتبال صحبت كند. علی پروین از جمله كسانی بود كه در ختم مادر مجتبی محرمی شركت كرد و بعد از این مراسم درخصوص موضوعات مختلفی با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • مجتبی از اینكه در مراسم ختم مادرش شركت كردید، خیلی خوشحال شد...
این وظیفه من بود كه در مراسم ختم مادر مجتبی محرمی شركت كنم و امیدوارم كه روح ایشان شاد باشد. مجتبی یكی از بهترین شاگردان من بود كه در این فوتبال به حق خودش نرسید.
  • هواداران طی این روزها به شدت نگران وضعیت نقل‌وانتقالات هستند.
من ناراحتی هواداران را درك می‌كنم و می‌دانم كه آنها می‌خواهند كه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات خریدهای خوبی انجام دهد تا با شروع رقابت‌های لیگ بتواند هم در لیگ‌برتر و هم در جام‌حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور قدرتمندی داشته باشد و مطمئن هستم كه باشگاه هم نیاز تیم و نگرانی هواداران را درك می‌كند.
  • فكر می‌كنید پرسپولیس تا اینجای كار موفق بوده.
من در این باره اطلاعی ندارم اما می‌دانم كه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تمام تلاش خودش را انجام خواهد داد و باید بگویم كه این تیم حتی اگر تیم سال گذشته خودش را حفظ كند باز هم برد كرده است.
  • شما به تیم‌ملی والیبال خیلی امید داشتید و این تیم توانست بعد از سال‌ها جواز حضور در المپیك را به‌دست بیاورد...
واقعا برای تیم‌ملی والیبال خوشحالم و باید بگویم كه این حق تیم‌ملی والیبال بود كه به المپیك صعود كند چون تمام بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند. من تمام بازی‌های تیم‌ملی را دنبال كردم و باید بگویم از صعود این تیم به المپیك عشق كردم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین