اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۴۷۲

استقلال انتخاب من نبود

محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته با پیشنهادی از استقلال روبه‌رو بود اما منتظر روشن شدن تكلیف این باشگاه نشد و با فراز كمالوند سرمربی گسترش برای فصل آینده دست یاعلی داد..
۱۶:۳۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته با پیشنهادی از استقلال روبه‌رو بود اما منتظر روشن شدن تكلیف این باشگاه نشد و با فراز كمالوند سرمربی گسترش برای فصل آینده دست یاعلی داد. خلعتبری به تبریز رفت و فصل آینده در گسترش به میدان می‌رود. كمالوند با حضور او خط حمله تیمش را قوی بست تا فصل آینده مشكلی نداشته باشد. خلعتبری بعد از عقد قرارداد با گسترش‌فولاد گفت‌و‌گویی با همشهری ورزشی انجام داد.
  • چرا گسترش فولاد را انتخاب كردید؟
وقتی شرایط را بررسی كردم ترجیح دادم به گسترش بروم چون مسئولان و مربی این تیم برای بازیكن احترام قائل هستند. من دو هفته قبل با فراز كمالوند صحبت كرده بودم اما از او خواستم در رامسر استراحت كنم و بعد تصمیم نهایی‌ام را بگیرم. در این مدت توانستم فكر كنم و تصمیم خوبی بگیرم. گسترش برای سال آینده تیم قدرتمندی ساخته و می‌تواند مدعی باشد و این مساله برای من خیلی مهم بود.
  • پس پیشنهاد استقلال چه شد؟
در این مدت باشگاه گسترش فولاد پای من ایستاد. همین مساله برایم خیلی مهم بود كه كمالوند به من اعتماد داشت. حس خوبی به گسترش دارم و این پیشنهاد را قبول كردم. استقلال از طریق یک واسطه قبل از فینال جام‌حذفی با من صحبت کرد اما پس از آن امروز و فردا کردند. این مدل رفتار در شأن باشگاه نبود و در شأن من هم نبود که بخواهم منتظر بمانم چه کسی را می‌خواهند بگیرند. به همین دلیل من انتخابم را انجام دادم. من بازیكن حرفه‌ای هستم و استقلال انتخاب من نبود.
  • فكر می‌كنید گسترش فصل آینده چه رتبه‌ای به‌دست بیاورد؟
با جان و دل برای گسترش بازی خواهم کرد و هدف‌مان کسب سهمیه است. شرایط خیلی خوب است و من هم دلیلی برای نه گفتن نداشتم. شاید اگر 24ساعت صبر می‌کردم اتفاقات دیگری رخ می‌داد اما خواستم تکلیف خودم و باشگاه گسترش و تیم‌هایی که من را می‌خواستند مشخص شود. در نهایت تکلیف من،گسترش و 6باشگاه روشن شد.
  • بر سر توافقات مالی به مشكل بر نخورید؟
نه،چه مشكلی؟ فكر كنم فقط 5دقیقه سر مسائل مالی صحبت كردیم. قرارداد من زیاد بالا نیست چون فقط به‌دنبال یك سال خوب فوتبالی بودم و هستم.

آش نخورده و یاغی سوخته!
محمدرضا خلعتبری به گسترش‌فولاد پیوست و به این ترتیب لیگ شانزدهم را باید در تبریز پشت سر بگذارد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد كه او بعد از پایان قراردادش با سپاهان، مورد توجه استقلال قرار گرفت و یك پیشنهاد اولیه دریافت كرد. این‌طور به نظر می‌رسید كه خلعتبری به خاطر پیشینه حضورش در پرسپولیس، چندان این پیشنهاد را در بوق و كرنا نكند و آن را در خفا مورد بررسی قرار بدهد. حتی برخی بر این باور بودند كه خلعتبری درخواست استقلالی‌ها را رد می‌كند تا در سال‌های پایانی فوتبالش مورد هجمه و فشار قرار نگیرد و نام نیكی از خودش به جا بگذارد. با این همه اما در كمال شگفتی او از لحظه دریافت نخستین پیشنهاد، به شدت روی آن مانور داد و با ذوق‌زدگی گفت مایل است در استقلال به فوتبالش ادامه بدهد. این رفتار خلعتبری با واكنش‌های منفی فراوانی در میان هواداران پرسپولیس همراه شد، اما او همچنان به مصاحبه‌های تحریك‌كننده‌اش ادامه داد. جالب اینكه در نهایت مشخص شد این پیشنهاد آن‌قدرها هم جدی نبوده و منجر به نتیجه خاصی نخواهد شد. بر همین اساس خلعتبری ظرف یك هفته با مسئولان گسترش فولاد و البته خود فراز كمالوند به توافق رسید تا فصل آینده با پیراهن ششمین تیم داخلی‌اش به میدان برود. جالب‌تر اینكه خلعت از دست استقلالی‌ها شاكی شده و در تازه‌ترین اظهارنظرش رفتار سرد این باشگاه را در شأن خودش ندانسته است! او حالا مصداق بارز ضرب‌المثل «آش نخورده و دهان سوخته» است؛ بازیكنی كه یاغی نشد، اما بیشتر از قبل از چشم پرسپولیسی‌ها افتاد و حالا در تقابل‌هایش با پرسپولیس باید منتظر فشار مضاعف هواداران این تیم باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین