اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۹۲۲

استراماچونی به استقلال آرامش داده/ نباید نقطه ضعف‌ها را فراموش کنیم

استراماچونی به استقلال آرامش داده  نباید نقطه ضعف‌ها را فراموش کنیم
مجید نامجومطلق، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان آرامش را به این تیم بازگردانده است.
۱۶:۲۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸
وانانیوز|

مجید نامجومطلق درباره برتری ۴ بر ۲ استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال با وجود اینکه با یک گل عقب افتاد، اما نظم تیمی‌اش را از دست نداد و با تمرکز بازی کرد و توانست در ادامه راه با برتری در خط هافبک به هدف خود برسد.

وی افزود: تراکتور تیم خیلی خوبی دارد و حتی بازیکنان تعویضی این تیم هم سرشناس بودند. ضمن اینکه نباید از یاد ببریم آنها اشکان دژاگه را هم در اختیار داشتند که در این بازی به میدان نرفت. تراکتور آنقدر مهره دارد که ساسان انصاری و مسعود شجاعی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند، دو بازیکنی در نیمه دوم پس از سه گلی که تراکتور خورد، جریان بازی را کمی به سود تیم خود کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تمجید از استراماچونی به عنوان سرمربی این تیم، گفت: استراماچونی به خوبی آرامش را به تیم ترزیق کرده است. در ابتدای فصل گفته بودم که وقتی کسی در اینتر سرمربیگری کرده، مربی کوچکی نیست.

نامجومطلق در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه استقلال این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته، اما نباید نقطه ضعف‌ها را فراموش کرد. این تیم هنوز در برخی از پست‌ها نیاز به بازیکن دارد و مدیران باشگاه در نیم فصل باید بتوانند در پست‌هایی که خود مربی نیاز دارد، بازیکن بگیرند.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین