اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۳۲

با العربی قرارداد دارم ولی در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست

اشكان دژآگه، كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان در دیدار برابر مقدونیه یكی از اركان اصلی مردان كارلوس كی‌روش بود و توانست عملكرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.
۱۴:۱۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-اشكان دژآگه، كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان در دیدار برابر مقدونیه یكی از اركان اصلی مردان كارلوس كی‌روش بود و توانست عملكرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. اشكان كه خیلی كم با رسانه‌ها مصاحبه می‌كند، پاسخگوی سوالات متعدد همشهری ورزشی بود.
  • به عنوان كاپیتان تیم ملی نظرت در مورد بازی با مقدونیه چیست؟
خدا را شكر كه توانستیم بازی را ببریم. فكر می‌كنم تست خوبی بود و تیم ملی خوب كار كرد. در طول بازی هم سعی كردیم محكم بازی كنیم و در نهایت هم توانستیم سه بر یك پیروز شویم. حالا ان‌شاءالله بتوانیم در بازی بعدی با قرقیزستان هم پیروز شویم تا این اردو را به خوبی تمام كنیم.
  • به نظر تو همین دو بازی مقابل مقدونیه و قرقیزستان برای آماده‌سازی تیم ملی كافی است یا اینكه بازهم به بازی دوستانه نیاز داریم؟
اگر بازی‌های دوستانه بیشتری داشته باشیم، قطعا برای ما خیلی بهتر است. ما یك بازی را (مقدونیه) با برد پشت سر گذاشتیم و اگر در بازی دوم با قرقیزستان هم پیروز شویم، خیلی خوب خواهد شد.
  • تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی بازی‌های سختی را پیش رو دارد و در تركیب اصلی خود از وجود چند بازیكن جوان سود می‌برد، نتیجه این جوانگرایی را چطور می‌بینی؟
بله تیم ملی جوان شده و بازیكنان جوان زیادی در تیم داریم ولی همه آنها بازیكنان خوبی هستند. در كنار آنها به بازیكنان باتجربه هم در تیم ملی احتیاج داریم، چراكه بازی‌های سختی را پیش رو داریم. می‌توان گفت تلفیق خیلی خوبی از بازیكنان باتجربه و جوان در تیم ملی تشكیل شده است. اگر همین طور ادامه دهیم، فكر می‌كنم می‌توانیم خیلی آماده شویم و پرقدرت مقابل قطر قرار بگیریم.
  • ولی كادر فنی و عموم بازیكنان معتقدند امكانات لازم از جمله زمین تمرین مناسب و لباس ایده‌آل در اختیار تیم ملی قرار نمی‌گیرد. نظرت در این باره چیست؟
من الان نزدیك 5، 6سال است درتیم ملی بازی می‌كنم. متاسفانه فراهم كردن امكانات همیشه سخت است و داشتن آن برای تیم ملی مهم. اگر بخواهیم به جام‌جهانی صعود كنیم، نباید دغدغه این مشكلات را داشته باشیم. كشورهای دیگر را ببینید همه سعی می‌كنند كمك كنند كه تیم ملی كشورشان به جام‌جهانی صعود كند. ما هم با وجود همه این سختی‌ها سعی می‌كنیم یك جورهایی بسازیم ولی خب خیلی بهتر می‌شد اگر بیشتر كمك كنند، پشت تیم باشند و امكانات بهتری در اختیار تیم ملی قرار بدهند. دركل ما می‌خواهیم كشورمان در فوتبال پیشرفت كند و برای بازیكنان جوان خیلی خوب خواهد بود كه تیم ملی به جام‌جهانی صعود كند.
  • در مورد وضعیت باشگاهی‌ات رسانه‌های قطری خبر از ترك تیم العربی از سوی تو می‌دهند و در سوی دیگر رسانه‌های ایرانی خبرهایی مبنی برحضورت در یكی از تیم‌های ایرانی منتشر كردند، این خبرها را تایید می‌كنی؟
هیچ چیز معلوم نیست و من هنوز با العربی قرارداد دارم، حالا ببینم چه می‌شود!
  • به حضور در تیم‌های ایرانی فكر نمی‌كنی؟
نه، من هنوز 2سال از قراردادم با تیم العربی باقی مانده است. در فوتبال مشخص نیست كه در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، ممكن است یك فوتبالیست یك روزه تیمش را عوض كند ولی در مورد خودم همان‌طور كه گفتم هیچ چیز معلوم نیست و باید ببینم چه می‌شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین