اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۲۸

یـك‌ونیـم بده امـضا كـنیم!

به جرأت می‌توان گفت وحید امیری در كنار كاوه رضایی 2گل سرسبد بازار نقل‌وانتقالات محسوب می‌شوند.
۱۴:۰۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-به جرأت می‌توان گفت وحید امیری در كنار كاوه رضایی 2گل سرسبد بازار نقل‌وانتقالات محسوب می‌شوند. امیری با وجود حضور ثابت در تیم‌ملی با قراردادی معمولی و مبلغی بسیار كم در نفت بازی كرد و برای جبران این عقب‌ماندگی مالی در این فصل به دنبال پیشنهاد وسوسه‌انگیزی است. امیری در حال حاضر از 2باشگاه استقلال و پرسپولیس پیشنهادهای بسیار جدی دارد و این 2باشگاه برای به دست آوردن او وارد رقابتی سنگین شده‌اند. روز گذشته مدیربرنامه‌های این بازیكن با حضور در باشگاه پرسپولیس جلسه مهمی را با مدیران این باشگاه برگزار كرد. وحید امیری در دور اول مذاكرات خود پیشنهادی 900میلیونی از باشگاه پرسپولیس دریافت كرد اما بلافاصله باشگاه استقلال پیشنهادی به مبلغ یك‌میلیارد و 200میلیون به امیری داد تا این بازیكن كمی از پرسپولیس فاصله بگیرد و چراغ سبز خود را به باشگاه استقلال نشان دهد. اما روز گذشته پرسپولیسی‌ها برای اینكه در این جنگ حیثیتی مغلوب نشوند رقم پیشنهادی‌ به ستاره نفت تهران را ترمیم كرده و به یك‌ونیم میلیارد تومان رساندند! در جلسه دیروز مدیربرنامه‌های امیری با سرخپوشان، مسئولان پرسپولیس مبلغی در حدود یك‌میلیارد و 500میلیون برای جذب امیری ارائه كردند. طبعا اگر این مبلغ فراهم شود امیری دوباره به سمت پرسپولیس برمی‌گردد و قرمزها می‌توانند به پیروزی در این رقابت امیدوار باشند. شنیده‌های ما حاكی از آن است كه این مبلغ را حسین هدایتی قرار است پرداخت كند تا با توجه به قولی كه به باشگاه و برانكو داده امیری اولین خرید او برای سرخپوشان شناخته شود. شنیده می‌شود روز چهارشنبه بعد از پایان اردوی تیم‌ملی امیری قرارداد خود را با پرسپولیس امضا خواهد كرد. هر چند كه استقلالی‌ها مدعی هستند این بازیكن در شرف آبی‌پوش‌شدن است. اینكه استقلالی‌ها راست می‌گویند یا پرسپولیسی‌ها، بستگی به این نكته دارد كه حسین هدایتی سر كیسه را به‌موقع شل كند یا نه.
  • جلسه مهم منصوریان با امیری
علیرضا منصوریان تصمیم گرفته نشستی با وحید امیری داشته باشد. بازیكنی که در روزهای گذشته باشگاه پرسپولیس هم مشتری جدی جذب او بود. با این وجود با توجه به پیشنهاد منصوریان به نظر می‌رسد که امیری حالا بر سر دوراهی استقلال و پرسپولیس قرار گیرد. این در حالی است که گفته می‌شود پرسپولیس پول بیشتری به امیری خواهد داد. در عین حال باید این را هم در نظر داشت که امیری پیش‌تر و در تیم نفت شاگرد منصوریان بوده و شناختش از مربی و همچنین اعتماد سرمربی جدید آبی‌پوشان به او می‌تواند او را به آبی‌ها نزدیک‌تر کند.
  • شرط امیری برای تیم جدیدش
وحید امیری که پیش از این اعلام کرده بود به دنبال حضور در فوتبال خارج از ایران است با پیشنهاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه شده و در پیغامی مشترک به هر دو تیم اعلام کرده در صورتی که موفق نشود فوتبالش را در لیگ خارج از ایران دنبال کند، مذاکراتش را با سرخابی‌ها نهایی خواهد کرد. البته برای امیری مسائل مالی در صورت حضور در فوتبال ایران در اولویت قرار دارد. او می‌خواهد باشگاه آینده‌اش را به گونه‌ای انتخاب كند که از نظر مسائل مالی به سودش باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین