اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۲۰۷

استقلال به روزهای سخت رسید/ استراماچونی برای خط دفاعی فکری بکند

استقلال به روزهای سخت رسید  استراماچونی برای خط دفاعی فکری بکند
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازی های سخت برای استقلال از روز جمعه آغاز خواهد شد و استراماچونی عیارش مشخص می شود.
۱۵:۵۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸
وانانیوز|

عبدالعلی چنگیز خاطرنشان کرد: سخت ترین بازی های استقلال از این هفته شروع می شود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که استراماچونی و یارانش مقابل تیم های بزرگ چگونه بازی خواهند کرد و آیا می توانند این دیدارهای سخت را با موفقیت پشت سر بگذارند یا خیر.

وی با انتقاد از عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: متأسفانه بعد از گذشت ۸ هفته از لیگ و دو بازی در جام حذفی هنوز خط دفاع استقلال به یک هماهنگی کامل نرسیده است. در دیدار برابر پارس جنوبی هم چندین موقعیت خطرناک به دست آمد که یکی دو مورد آن با هوشیاری حسین حسینی دفع شد و یک مورد هم که به گل تبدیل شد اما داور آن را آفساید اعلام کرد، بنابراین این نشان می دهد استقلال هنوز در بخش دفاعی مشکل داشته و به هماهنگی نرسیده است. اگر چه این روزها همه پیشکسوتان استقلال و کسانی که دلشان برای این تیم می سوزد مرتب این موضوع را تکرار کرده اند اما هنوز ندیده ایم در خصوص رفع مشکلات دفاعی استقلال اتفاق تازه ای بیفتد.

چنگیز در ادامه گفت: استراماچونی باید یک برنامه ویژه برای مدافعانش داشته باشد. او باید آنها را به هماهنگی و آمادگی کامل برساند تا آنها بتوانند یکدیگر را به خوبی پیدا کرده و اشتباهات غیرقابل جبرانی از آنان در طول بازی ها سر نزند.

وی در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر تراکتورسازی تبریز گفت: به طور حتم یکی از جذاب ترین بازی های لیگ خواهد شد. از گذشته بازی تیم های تراکتور و استقلال جذاب، پرتماشاگر و پر از اتفلاقات غیرقابل پیش بینی بوده است. قرمزپوشان تبریزی بازی قبل خود را به نفت آبادان واگذار کردند و حالا نمی خواهند با شکست دیگر برابر استقلال موقعیتشان در بالای جدول به خطر بیفتد، بنابراین تلاش می کنند تا با حمایت هوادارانشان این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنند اما استقلال هم که این روزها به بُردهای پیاپی دست پیدا کرده ،شرایط روحی خوبی دارد و اعتقاد دارم اگر سرمربی آبی پوشان در مهره چینی دقت لازم را به خرج دهد، می تواند تراکتورسازی را شکست داده و باز هم پله های رسیدن به بالای جدول را طی کند.

مهاجم پیشین استقلال ادامه داد: تراکتور از بازیکنان بزرگ و باتجربه ای سود می برد اما درست برخلاف آنها استقلال جوانانی دارد که عملکرد بسیار خوبی داشته و از قدرت و انگیزه های بالایی برخوردارند و اعتقاد دارم تلفیقی از جوانی و تجربه در استقلال می تواند به این تیم در دیدار برابر تراکتور و بازی های آینده کمک موثری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال روزهای سخت خود را با آرامش و موفقیت سپری کند. این تیم پتانسیل قهرمان شدن در لیگ را دارد به شرط آنکه از اشتباهات بچه گانه جدا خودداری کند و بازیکنانش آنچه را که استراماچونی از آنها می خواهد به خوبی در زمین پیاده کنند.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین