اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۰۶۲

واکنش باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های نصیرزاده

واکنش باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های نصیرزاده
باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های اخیر سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز واکنش نشان داد.
۱۷:۲۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸
وانانیوز|

حسین قدوسی در خصوص صحبت‌های اخیر هوشنگ نصیرزاده پیرامون داوری بازی فردای پرسپولیس و ماشین‌سازی اظهار داشت: مسئولان باید این قبیل اظهارنظر‌ها را بررسی کنند چرا که این اصلا شایسته فوتبال ما نیست که داوران اینگونه تحت فشار قرار بگیرند.

وی افزود: در فصل جاری برخی تیم‌ها داوران مسابقات را با اعتراض‌های خود تغییر دادند و الان هم روی داور فشار می‌گذارند کما اینکه در بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی در جام حذفی دیدید که چه اتفاقاتی را نسبت به داور رقم زدند و بازی ۸ دقیقه توقف داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: نصیرزاده که خودش در جامعه داوری کشور حضور داشته از یک طرف می‌گوید ما اعتراضی به تغییر داور ندارند و از طرفی می‌گویند ما نسبت به عملکرد او معترض هستیم. پرسپولیس در این مدت از داوری متضرر شده و تمام اظهارنظر‌های کارشناسان داوری چه در رسانه‌ها و چه در تلویزیون نشان می‌دهد که پرسپولیس از داوری متضرر شده و برخی رقبای پرسپولیس متنفع شده‌اند، مثل برنامه‌ریزی مسابقات و برخی تصمیمات دیگر که مستنداتش هم موجود است.

قدوسی تصریح کرد: این اظهارنظر نصیرزاده اِعمال فشار علیه داور مسابقه است. امیدواریم که بررسی شود و داور هم قطعا نباید تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد چرا که می‌خواهند او را تحت تاثیر قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون و کمیته داوران باید از جامعه داوری کشور تمام قد دفاع کنند و اجازه حتی مطرح شدن این قبیل صحبت‌ها را هم ندهند. تنها گذاشتن داوران در چنین شرایطی فشار را روی آنها زیاد می‌کند و امیدواریم در بازی فردا عدالت را شاهد باشیم و داور هم تحت تاثیر قرار نگیرد.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین