اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۲۶۱

واکنش رئیس هیات مدیره پرسولیس به سقف قرارداد بازیکنان

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به تعیین میزان سقف قرارداد برای بازیکنان فصل آینده واکنش نشان داد و گفت: این جزو سیاست‌های باشگاه به حساب می‌آید و بهتر است به بیرون درز پیدا نکند.
۱۸:۲۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-جعفر کاشانی در رابطه با اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات از سایر رقبایش عقب است و این مساله باعث نگرانی هواداران شده‌ است، گفت: هواداران نگران این مساله نباشند. زیرا علی اکبر طاهری به عنوان مدیر باشگاه پیگیر این موضوع هست تا بهترین تیم را طبق نظر برانکو ایوانکویچ ببندد تا پرسپولیس آماده‌ای را برای شروع لیگ مهیا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آتی هم پرسپولیس قرار است به صورت سرپرستی اداره شود یا قبل از آغاز فصل مدیر عامل این باشگاه انتخاب می‌شود، افزود: عنوان به هیچکسی شخصیت نمی‌دهد. بلکه این عملکرد افراد است که توانایی‌های فرد را نشان می‌دهد. علی اکبر طاهری به عنوان مدیر امور را پیگیری می‌کند و سال گذشته هم در این پست عملکرد خوبی داشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای جذب بازیکن سقف قرارداد از سوی باشگاه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این مساله جزو سیاست‌های باشگاه است و بهتر است که به بیرون از درز نکند.

کاشانی در رابطه با اینکه آیا اختلاف نظری میان اعضای هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: به هر حال در هر جمعی ممکن است اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد. اما مهم‌ترین موضوع این است که تصمیمی که گرفته می‌شود برای باشگاه مفید باشد.

وی در پایان در رابطه با این که برای فصل جدید تغییراتی در هیات مدیره پرسپولیس به وجود خواهد آمد، تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. تیم برای وزارت ورزش است و اگر تغییراتی هم قرار باشد که صورت گیرد در این وزارتخانه تصمیمش اتخاذ می‌شود. پس بهتر است این موضوع را از وزارت ورزش سوال کنید.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین