اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۰۸

واکنش جالب بهروان به انتخاب اسلامیان

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد که نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال نمی‌خواهد رئیس این فدراسیون شود.
۱۴:۱۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-غلامرضا بهروان در خصوص اینکه شنیده می‌شود محمود اسلامیان برای ریاست فدراسیون فوتبال خیز برداشته است، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و من این مسئله را تکذیب می‌کنم.

وی در مورد اینکه چرا کسی ایرادی به دوشغله بودن اسلامیان نگرفته است، عنوان کرد: ظاهراً قانون دوشغله‌ها فقط شامل حال بنده شد!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره آخرین شرایط مسئله حق پخش هم گفت: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان به‌خوبی به این مسئله ورود کرد و همه اعضای مجمع فدراسیون فوتبال هم خواسته‌های خود را مطرح کردند. واقعیت این است که نباید با این مسئله به‌صورت احساسی برخورد شود. در مسئله حق پخش یک‌سری مشکلات قانونی وجود دارد و باید این مشکلات برطرف شود.

بهروان افزود: برای دریافت حق پخش کارگروهی تشکیل شده که این موضوع را به سرانجام برساند. اصلاً باید حق پخش تمام رشته‌ها پرداخت شود اما در این بین بحث فوتبال باید جدی‌تر دنبال شود. باید طرح این مسئله از طرف وزارت ورزش و جوانان به هیئت دولت برود تا به‌صورت قانون درآید. در مجموع اعضای مجمع امروز تصمیم‌ گرفتند تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر تکلیف حق پخش مشخص شود.

وی در واکنش به اعتراض برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به نبود حسابرس در جلسه امروز گفت: بر اساس مصوبه قبلی مجمع فدراسیون فوتبال در سال جدید یک سازمان به بحث حسابرسی ورود کرده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین