اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۰۴۷

وعده مدیرعامل استقلال به هواداران

مدير عامل باشگاه استقلال گفت: تمام تلاشمان اين خواهد بود كه در فصل نقل و انتقالات بهترين عملكرد را داشته و جذب رحماني خواسته هواداران و كادر فني بود.
۲۱:۴۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- بهرام افشارزاده  در خصوص جذب بختيار رحماني اظهار داشت :در هر صورت همان طور كه قبلا هم گفته ام تمام فكر و ذهنمان رسيدگي به وضعيت تيم و جذب بازيكنان خواهد بود و تمام تلاشمان را به كار خواهيم گرفت تا استقلال روزهاي خوبي را در آينده تجربه كند.

وي ادامه داد: جذب بختيار رحماني هم يكي از اتفاقات خوب در فصل نقل و انتقالات استقلال خواهد بود و بايد بگويم رحماني يكي از بازيكنان با اخلاق و با تكنيك فوتبال است كه جا دارد بگويم پيراهن استقلال مباركش باشد .از طرفي با توجه به نياز سرمربي تيم اين بازيكن را جذب كرديم .

افشارزاده افزود: اميدوارم بتوانيم يك تيم شايسته و در شان نام استقلال براي هواداران عزيز آبي پوش در فصل آتي ببنديم واين قول را به هواداران عزيز مي دهم كه طبق خواسته آنها يك تيم قوي و آماده را براي فصل اينده روانه ميدان كنيم.

مدير عامل باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد: تمام هدفمان اين است تيمي هم سو و هم فكر را برقرار كنيم تا دل هواداران عزيز نيز شاد شود .بنابراين از هيچ كوششي دريغ نخواهم كرد و در روزهاي آتي نيز مذاكرات براي جذب بازيكنان را در پيش خواهيم گرفت و اميدوارم روزهاي خوبي در انتظار باشگاه بزرگي همچون استقلال باشد.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین