اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۹۴۲

جدایی صالح از استقلال كسی دستیار مظلومی را نمی‌خواهد

اینكه چه كسى سرمربى استقلال در فصل آینده باشد، براى یك نفر هیچ فرقى نداشت. مظلومى، منصوریان، اسكوچیج و فرهاد مجیدى گزینه‌هاى هدایت استقلال بودند.
۱۴:۵۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-اینكه چه كسى سرمربى استقلال در فصل آینده باشد، براى یك نفر هیچ فرقى نداشت. مظلومى، منصوریان، اسكوچیج و فرهاد مجیدى گزینه‌هاى هدایت استقلال بودند؛ مربیانى كه تفاوت‌هاى زیادى باهم دارند اما فصل مشترك همه آنها این بود كه مجید صالح از استقلال برود. صالح كه در سایپا سرمربى بود، سابقه كمك مربیگرى را از تیم ملى فوتبال ایران گرفته تا استقلال و ملوان و چند تیم دیگر در كارنامه دارد اما او دیگر هیچ جایى در استقلال ندارد.

  جدایى مجید و پرویز
صالح در این فصل با روى كار آمدن پرویز مظلومى دوباره به استقلال بازگشت، قول و قرار پرویز با صالح خیلى ساده بود، صالح تمرین می‌داد، پرویز ارنج می‌كرد اما این دو نتوانستند به همین قرار ساده پایبند باشند.نارضایتی مظلومى از فرم بدنى بازیكنانش از یك سو و نادیده گرفتن نكات تاكتیكى صالح از سوى پرویز باعث شد تا شاهد اختلاف شدید این دو نفر باشیم. اگر پرویز سرمربى استقلال می‌شد هم او دیگر در كادرفنى استقلال نبود.

  درگیرى در تختى
علیرضا منصوریان هرگز علاقه‌اش به استقلال را كتمان نكرد و همواره به احترام هواداران استقلال در دیدارهاى مستقیم مقابل این تیم از نیمكت بلند نشد و براى بردهایش مقابل استقلال شادى نكرد. براى منصوریان قابل هضم نبود در بازى نفت و استقلال و پس از پیروزى استقلال برابر نفت، در نیمكتى كه مملو از مربیان پرسابقه استقلالى مثل مظلومى، مجیدى، نوازى و دین محمدى است، چرا صالح به نشانه پیروزى مشت‌هایش را به سمت خرمگاه و على چینى گره كرد؟ منصوریان نشان داده از این برخوردها نمی‌گذرد. صالح در استقلال منصوریان هم جایى ندارد.

 خداحافظى با تاكتیك‌هاى كسل‌كننده
بازى با دو هافبك دفاعى، گرایش بیشتر به دفاع،  عقب‌نشینى بعد از زدن گل و همچنین بازى‌هاى بى‌طراوت و بردهاى كم گل میراث صالح براى استقلال بود. اگر چه استقلال قلعه نویى با تفكرات صالح قهرمان شد اما استقلال در آن سال بى‌طراوت‌ترین قهرمان تاریخ لیگ برتر لقب گرفت. پیروزى با كمترین اختلاف گل و گرایش شدید به دفاع از قلعه‌نویى به مظلومى رسید تا هواداران استقلالى على‌رغم هفته‌ها صدرنشینى از تماشاى بازی‌هاى تیمشان لذت نبرند اما حالا آنها به خواسته‌هایشان رسیدند. صالح از استقلال رفت تا روح جدیدى در كالبد این تیم دمیده شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین