اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۸۲

شرطم براي ماندن در پرسپوليس بازي کردن است

مرتضي قديمي‌پور در ليگ پانزدهم فرصت بازي براي پرسپوليس را پيدا نکرد و همواره گلر سوم تيم برانکو بود اما اگر شرايط به همين شکل جلو برود، ديگر دوست ندارد با سرخپوشان تهراني ادامه بدهد چراکه مي‌خواهد پيشرفت کند و فرصت بازي به او برسد تا بتواند توانايي‌هايش را نشان بدهد.
۰۹:۳۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- مرتضي قديمي‌پور در ليگ پانزدهم فرصت بازي براي پرسپوليس را پيدا نکرد و همواره گلر سوم تيم برانکو بود اما اگر شرايط به همين شکل جلو برود، ديگر دوست ندارد با سرخپوشان تهراني ادامه بدهد چراکه مي‌خواهد پيشرفت کند و فرصت بازي به او برسد تا بتواند توانايي‌هايش را نشان بدهد.

تکليف تو و پرسپوليس به کجا کشيد؟

مديربرنامه‌هايم به باشگاه رفته بود و مثل اينکه برانکو مرا مي‌خواهد. منتظرم آقاي برانکوبيايد و تکليفم را روشن کند. اگر شرايط مثل پارسال باشد و اصلا به من بازي نرسد، زياد دوست ندارم بمانم اما اگر شرايط بهتر شود، در پرسپوليس مي‌مانم چون پرسپوليس تيم بزرگي است و هرکسي نمي‌تواند وارد اين تيم شود.

براي ماندن در پرسپوليس مسايل مالي هم مهم است؟

بحث من مالي نيست و فقط دوست دارم بازي کنم.

يعني انتظار داري بيرانوند ملي‌پوش را که جذب کرده‌اند کنار بگذارند و به تو بازي بدهند؟

مي‌دانم بيرانوند ملي‌پوش و بازيکن خوبي است اما حداقل مي‌خواهم گلر دوم باشم يا حداقل برانکو به من بگويد که در فصل جديد بازي به من مي‌رسد وگرنه نمي‌توانم با اين شرايط ادامه بدهم. چند تا پيشنهاد دارم و اگر با پرسپوليس به توافق نرسم جدا مي‌شوم. تنها شرطم اين است که بازي به من برسد.

فصل گذشته که بازي به تو نرسيد، ايراد از تو بود يا مشکل جاي ديگري بود؟

ايراد از من نبود. من خوب تمرين مي‌کردم و مربي دروازه‌بان‌هاي تيم هم مي‌گفت تو هرجا بروي بازي مي‌کني اما اينجا پرسپوليس است. من در بازي با ذوب‌آهن در جام‌حذفي بازي کردم اما قبل از آن هم مي‌توانستم به ميدان بروم و براي پرسپوليس بازي کنم چون سوشا محروم بود اما چون سنم کم بود و تجربه نداشتم، مرا در ترکيب نگذاشتند.

اگر به تو اعتماد مي‌کردند جواب اعتماد مربيان را مي‌دادي؟

بله، صددرصد. اگر يک بازي قبل از ذوب‌آهن بازي کرده بودم، در آن شرايط سخت مقابل ذوب‌آهن خيلي بهتر کار مي‌کردم.

امسال با پرسپوليس چطور گذشت؟

اوايل فصل سخت بود اما بعد شرايط بهتر شد و تا پاي قهرماني هم رفتيم. البته به نظر من، ما قهرمان شديم و چيزي از قهرماني کم نداشتيم. همين که از ته جدول بالا آمديم و دوم شديم کار بزرگي کرديم.

چرا قهرمان نشديد؟

بدشانسي آورديم چون اگر اشتباهات داوري نبود و چند بازي امتيازات را از ما نمي‌گرفتند، با اختلاف امتياز قهرمان مي‌شديم.

اما شما تا بازي آخر شانس قهرماني داشتيد و خودتان کوتاهي کرديد. اين‌طور نيست؟

ما تا لحظه آخر شانس قهرماني داشتيم اما در بازي آخر بايد چهار، پنج گل به راه‌آهن مي‌زديم. راه‌آهن تيم خوبي بود و اگر ما را مي‌بردند در ليگ برتر مي‌ماندند. آنها هم براي برد به زمين آمده بودند و کار ما سخت بود.

امروز حسرت آن امتيازاتي که راحت از دست داديد را نمي‌خوريد؟

چرا، حسرت که مي‌خوريم چون همان امتيازات باعث شد قهرمان نشويم وگرنه کار ما اصلا به هفته‌هاي آخر نمي‌کشيد.

تو دو فصل با برانکو کار کردي. برانکو را چطور مربي‌اي ديدي؟

آقاي برانکو مربي خيلي خوب و باشخصيتي است و اخلاق خوبي هم دارد و از نظر فني هم در سطح بالايي است. پيشنهاد مي‌کنم هر بازيکني که شانس کار کردن با برانکو را دارد، حتما اين کار را بکند و اين فرصت را از دست ندهد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین