اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۰
در بحث اقتصادی فوتبال مشکل داریم

اسلامیان: گرفتن حق پخش تلویزیونی از صداوسیما حق مسلم ماست

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تأکید کرد که گرفتن حق پخش تلویزیونی حق مسلم این فدراسیون و مجموعه فوتبال کشور است.
۱۲:۱۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- پیش از‌ آغاز رأی‌گیری در مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب نایب رئیس اول و همچنین نایب رئیس بانوان این فدراسیون، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از محمود اسلامیان و الهه عرب‌عامری درخواست کرد که به سخنرانی و ارائه رزومه خود بپردازند.

براساس این گزارش، اسلامیان در سخنرانی خود گفت: از آقای گودرزی تشکر می‌کنم که به این جلسه آمدند و صحبت‌هایی را که انجام دادند واقعیت فوتبال بود. اگر من بخواهم در جمع امروز صحبت کنم فقط بحث درس پس دادن است. فوتبال رشته‌ای است که باعث وحدت ملی می‌شود و رشد این ورزش هم در همه جای دنیا مرهون دو مورد است.

وی ادامه داد: فوتبال در سراسر دنیا به عنوان یک بنگاه اقتصادی قوی مطرح است که ما در بحث اقتصادی فوتبال مشکل داریم، هر چند مشکل‌مان قابل حل است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره مسئله حق پخش تلویزیونی هم اظهار داشت: گرفتن حق پخش از صداوسیما حق مسلم ماست. ما نمی‌توانیم چون صداوسیما می‌گوید پول ندارد و نمی‌تواند حق پخش را بدهد این مسئله را رها کنیم. بالاخره راه‌حل‌های دیگری برای این مشکل وجود دارد. ما اصلاً نمی‌توانیم بگوییم چون راه حلی نیست پس تلاش نخواهیم کرد. 

پس از صحبت‌های اسلامیان، الهه عرب‌عامری خود را معرفی کرد و به ارائه رزومه پرداخت تا رأی‌گیری آغاز شود. 

محمود گودرزی اولین نفری بود که در رأی‌گیری شرکت کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین