اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۷۸۲

افتخار می‌کنم هدیه‌ام را به اسطوره فراموش نشدنی فوتبال تقدیم کردم

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: علی پروین جزو اسطوره‌های فوتبالی ماست و از جمله کسانی است که فراموش نمی‌شود.
۱۱:۴۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-وحید شمسایی در گفت‌وگویی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین مربی سال و اهدای هدیه‌اش به علی پروین اظهار داشت: ابتدا من باید در مورد اینکه سال گذشته در مراسم انتخاب برترین‌های سال حضور نداشتم عذرخواهی کنم. خوشبختانه امسال هم مجدد به عنوان مربی برتر سال انتخاب شدم و از این موضوع خوشحالم. الطاف خداوند در این مدت شامل حال من شد و توانستم موفقیت‌هایی را بدست بیاورم.

وی ادامه داد: در دنیای مربیگری روزهای فراز و نشیب زیادی وجود خواهد داشت. من در دورانی که بازی می‌کردم توانستم افتخارات خوبی بدست بیاوردم و خوشبختانه در این سه سالی که مربیگری هم می‌کنم موفقیت‌های خوبی را هم تجربه کردم اما این موضوع کار مرا را سخت تر می‌کند چرا که پس از کسب یک موفقیت برای رسیدن به سایر موفقیت‌ها باید تلاش بیشتری انجام داد.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد اهدای جایزه‌اش به علی پروین گفت: برخی از افراد فارغ از هر رنگ و لباسی در فوتبال ماندگار هستند. علی پروین هم از جمله این افراد است که تاثیرگذار بوده است و در کنار او بازیکنانی چون علی کریمی، مرحوم ناصر حجازی، کریم باقری، خداداد عزیزی،‌فرهاد مجیدی هم حضور دارند. من افتخار می‌کنم که هدیه خود را به اسطوره فراموش نشدنی فوتبال تقدیم کردم.

شمسایی در مورد وضعیتش یادآور شد خدا را شکر شرایط خوبی دارم و هم اکنون بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را دنبال می‌کنم. امیدوارم که بتوانیم در جام باشگاه های جهان نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

وی در مورد اینکه گفته شده حسین طیبی به تاسیسات پیوسته گفت: ما با طیبی صحبت‌های زیادی انجام داده‌ایم و دو طرف راضی هستند که با یکدیگر همکاری کنند اما یکسری کارها مانده که در آینده انجام خواهد شد تا امضای نهایی قرارداد صورت بگیرد.

سرمربی بازیکن تاسیسات در مورد جدایی قدرت بهادری یادآور شد: به خاطر اینکه من با بازیکنانم راحت هستم خیلی راحت هم آن‌ها را درک می‌کنم با وجود اینکه قدرت قرارداد دو ساله داشت اما به خاطر مشکل خانوادگی‌اش و اینکه نمی‌توانست در تهران بماند با جدایی او موافقت کردم  اما به نظرم همه چیز باید متفاوت باشد.

شمسایی در مورد دیدار دوستانه تیمش گفت: ما روز یکشنبه در سالن هندبال تهران به مصاف بانک پاسارگاد خواهیم رفت تا بازیکنان جدید خود را به خوبی محک بزنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین