اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۷۵۵

واکنش ستاره فصل قبل سرخ‌ها به حضور در تراکتور

باشگاه آدانااسپور منتظر امید عالیشاه است و این بازیکن، چشم انتظار تماسی از سوی باشگاه تا برای فصل آینده‌اش تعیین تکلیف کند.
۰۹:۲۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-باشگاه آدانااسپور منتظر امید عالیشاه است و این بازیکن، چشم انتظار تماسی از سوی باشگاه تا برای فصل آینده‌اش تعیین تکلیف کند.
در این میان کم نیستند بدبین‌هایی که پیشنهاد ترکیه‌ای عالیشاه را دروغ خوانده‌اند و حالا در پاسخ به آنها، این بازیکن می‌گوید: «باور کنید این پیشنهاد کاملا واقعیت دارد و هیچ بازارگرمی‌ در کار نیست. من بلیت سفر به استانبول را هم داشتم اما خودم سفرم را عقب انداختم تا ببینم وضعیتم با پرسپولیس چه خواهد شد. نمی‌خواستم تصمیمی بگیرم که به پرسپولیس ضربه بزند.»
پرسپولیسی‌ها اما چنان با خریدهای تازه‌شان درگیر شده‌اند که انگار یادشان رفته باید با بازیکنان خودی هم به مذاکره بنشینند. به قول عالیشاه: «نمی‌دانم چرا باشگاه تماس نمی‌گیرد که بروم برای مذاکره. البته من اصلا نمی‌خواهم خودم را تحمیل کنم اما واقعیت این است که تا الان هیچ تماسی از طرف باشگاه با من گرفته نشده و من هم منتظرم تا ببینم تکلیف چه خواهد شد. قطعا اولویت من پرسپولیس است اما باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»
آخرین شایعه‌ای که درباره عالیشاه شنیدیم، سرباز شدنش و انتقال اجباری او به تراکتورسازی بود. شایعه‌ای که امید عالیشاه در تکذیب آن می‌گوید: «این خبر دروغ محض است. من دانشجو هستم، نه سرباز. قرار هم نیست به تراکتورسازی یا هر تیم دیگری بروم. کسانی که این شایعات را راه‌ می‌اندازند، حتما هدف خاصی دارند اما من فعلا سرباز نیستم و به تراکتورسازی هم نمی‌روم.»
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین