اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۷۲۷۸
جام جهانی والیبال - ژاپن

کولاکوویچ: برابر روسیه خوب نبودیم/ باید نگاه‌مان رو به جلو باشد

کولاکوویچ:  برابر روسیه خوب نبودیم  باید نگاه‌مان رو به جلو باشد
سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست مقابل روسیه گفت: امروز نمایش خوبی نداشتیم.
۱۴:۴۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸
وانانیوز|

 چهاردهمین دوره رقابت‌های جام جهانی والیبال از امروز سه‌شنبه ۹ مهرماه با حضور تیم‌های ایران، روسیه، مصر، کانادا، استرالیا، برزیل، آمریکا، تونس، آرژانتین، ژاپن، ایتالیا و لهستان به میزبانی ژاپن آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران در نخستین گام رقابت‌ها از ساعت ۸:۳۰ مقابل تیم روسیه، پرافتخارترین تیم جام صف آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

ایگور کولاکوویچ پس از شکست ۳ بر یک مقابل روسیه گفت: ما امروز نمایش خیلی خوبی نداشتیم. مخصوصا در ست‌های اول و دوم، خوب کار نکردیم و در این دو ست از انرژی لازم برخوردار نبودیم. تیم روسیه در دفاع و سرویس بهتر از ما عمل کرد. در ست سوم نمایش خوبی داشتیم و در یک بازی نزدیک پیروز شدیم. در ست چهارم، فرصت پیروزی داشتیم اما در اواخر این ست نتوانستیم موفق عمل کنیم و در امتیاز ۲۲ بر ۲۰ که امتیاز تعیین کننده بود  روسیه موفق عمل کرد و آن‌ها را پیش انداخت. بعد از آن امتیاز، قدرت و استحکام لازم برای نبرد با روسیه را از دست دادیم.

وی افزود: ما باید نگاهمان رو به جلو باشد. تمرکز خود را باید روی بازی‌های بعدی بگذاریم و فردا به مصاف مصر خواهیم رفت. باید این شکست مقابل روسیه را فراموش کنیم و به آینده نگاه کنیم.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین