اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۶۸
دنبال درگیری با کی‌روش نیستیم

کاشانی: تصمیم‌گیری در مورد مربی تیم امید هنوز نهایی نشده است

مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: رزومه چند مربی در اختیار خاکپور بوده که او در حال بررسی کردن آنهاست اما هنوز نهایی نشده است.
۲۰:۴۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حبیب کاشانی که عصر امروز (یکشنبه) در تمرین تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا کرده در خصوص اینکه چند بازیکن تیم امید در تیم بزرگسالان حضور دارند و اینکه این موضوع خللی در برنامه‌های تیم امید اجرا نمی‌کند، اظهار داشت: چه مشکلی وجود دارد؟ در حال حاضر 4 بازیکن تیم امید به تیم بزرگسالان دعوت شدند و 4 یا 5 بازیکن ما مصدوم هستند به هر حال آن‌قدر استعداد در فوتبال کشور هست که خاکپور می‌تواند 26 بازیکن را برای اردوی ترکیه دعوت کند. آنچه که مسلم است اینکه دریچه تیم بزرگسالان تیم المپیک است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اختلافات و کدورت‌های شما با سرمربی تیم ملی بزرگسالان برطرف شده، خاطرنشان کرد: ما دنبال درگیری نیستیم. در آن مقطع زمانی کی‌روش نیازهای خود را مطرح کرد و ما هم نیازهای خود را مطرح کرده بودیم. ما در آن زمان گفتیم که زمین شماره یک ورزشگاه آزادی را برای تمرین کردن می‌خواهیم و به دو بازیکن که به طور مشترک در هر دو تیم حضور دارند نیاز داریم. ما هم تصمیم گیرنده نبوده و نیستیم و مرجع ما فدراسیون فوتبال است که تصمیم می‌گیرد در واقع آنها تصمیم گیرنده اصلی هستند. به هرحال تیم ملی کشورمان است و باید برای موفقیت آن در کنار تیم ملی بوده و کمک کنیم. شما هم اگر چیزی در خصوص کدورت و دشمنی با کی روش از من شنیده‌اید بگویید.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از رفتن صالح از کادر فنی تیم امید مربی را انتخاب کرده‌اید و آیا در این خصوص از کی روش هم کمک می‌گیرید، گفت: در قرارداد کی‌روش بندی هست که بر تیم المپیک باید نظارت داشته باشد. خاکپور چند روز پیش بر سر تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد و من هم همین الآن آمدم تا بین تیم امید و تیم ملی تعامل بیشتری ایجاد شده و از یکدیگر کمک بگیریم. جا دارد از رحمت صالح تشکر کنم و در خصوص مربی جایگزین هم باید بگویم رزومه چند مربی در اختیار خاکپور قرار گرفته که وی آنها را بررسی می‌کند اما هنوز در این خصوص تصمیم ما نهایی نشده است.

کاشانی در پاسخ به این پرسش که شما به عنوان مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس مشکلات اصلی این فصل پرسپولیس را چه چیزی می‌دانید، گفت: تغییرات گسترده مدیریتی، مشکلات و مسائل فنی و عدم درآمدزایی، من این سه فاکتور را مشکلات اصلی پرسپولیس در حال حاضر می‌دانم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است عابدینی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود شما چه نظری دارید، خاطرنشان کرد: من اطلاعی ندارم عابدینی از مدیران کارکشته و کاربلد فوتبال ایران است که اگر انتخاب شود، فکر می‌کنم انتخاب خوبی باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین