اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۴۵۹

فرزاد مجیدی: از من درباره فرهاد سوال نپرسید

فرزاد مجیدی مربی استقلال 2روز زودتر از تیم به خرمشهر رفت تا شرایط ورزشگاه فینال جام‌حذفی را مورد بررسی قرار دهد. این موضوع بهانه‌ای شد تا دقایقی با مربی آبی‌ها صحبت كنیم.
۱۴:۵۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- او در مورد بازی فینال، شرایط ورزشگاه، شانس قهرمانی استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد.
  •    در این چند روز حرف و حدیث‌های زیادی در مورد انجام بازی در خرمشهر ایجاد شد. شما كه از نزدیك ورزشگاه را دیدید، در مورد وضعیت استادیوم چه صحبتی دارید؟
اینجا همه‌چیز خوب است. مسئولان سازمان لیگ ازجمله آقایان بهروان و بهمنی هم از یك هفته قبل اینجا هستند و هر روز كار می‌كنند. آنها دیروز حتی حال نداشتند از فرط خستگی حرف بزنند. مسئولان استانی و دیگر نهادها هم تلاش می‌‌كنند تا بازی بدون مشكل برگزار شود و باید از زحمات آنها تشكر كرد. شرایط استادیوم هم خوب است و قبل از اینكه به اینجا بیایم فكر دیگری می‌كردم.
  •    یعنی وضعیت ورزشگاه از لحاظ امكانات و مسائل دیگر راضی‌كننده است؟
بله؛ من وضعیت چمن، رختكن و مسائل دیگر را دیدم و نظرم در مورد ورزشگاه خرمشهر عوض شد. امیدوارم كه امروز شاهد یك بازی زیبا از سوی هر 2تیم باشیم و فینال بدون حاشیه خاصی برگزار شود.
  •    آیا بازی در گرمای 48درجه سخت نیست؟
هوا واقعا گرم و شرجی است ولی حداقل امیدواریم امشب كمی درجه هوا كمتر شود. به هر حال این وضعیت برای هر 2تیم وجود دارد و باید به تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ احترام بگذاریم. با این حال وضعیت ورزشگاه از هر لحاظ مناسب است.
  •    آیا استقلال قهرمان می‌شود؟
امیدوارم این اتفاق بیفتد و یك جام به هواداران بدهیم. من هم به عنوان یك عضو كوچك از تیم، نهایت تلاشم را می‌كنم تا در راه قهرمانی، به استقلال كمك كنم.
  •    نبود شهباززاده و خسرو حیدری به استقلال ضربه نخواهد زد؟
خسرو و سجاد بازیكنان تاثیرگذاری هستند ولی امیدوارم بازیكنان جانشین هم بهترین عملكرد را داشته باشند.
  •    قبول دارید اكثر گنجایش ورزشگاه را استقلالی‌ها پر خواهند كرد؟
به هر حال استقلال در جنوب طرفدار زیاد دارد و ما امیدوار به حمایت هواداران آبی هستیم. ما باید آنها را خوشحال كنیم و امیدوارم با جام قهرمانی به تهران برگردیم.
  •    در مورد ذوب‌آهن چه صحبتی دارید؟
آنها هم تیم خوبی هستند. من نتیجه را پیش‌بینی نمی‌كنم ولی امیدوارم ما قهرمان شویم.
  •    طی چند روز اخیر حرف و حدیث‌های زیادی در مورد كنار گذاشتن مظلومی بعد از پایان فصل مطرح شد. در این مورد چه نظری دارید؟
دوست ندارم زیاد در مورد مسائلی كه تمركز تیم را برهم می‌زند صحبت كنم. بهتر است دوستان در مورد تغییر كادرفنی عجله نكنند. فینال جام‌حذفی هنوز به پایان نرسیده است.
  •    آیا بحث مربیگری و مدیریت فرهاد مجیدی در تیم‌های پایه صحت دارد؟
از من فقط در مورد خودم سوال كنید.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین