اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۴۲۹

با ماشین سازی مذاکره کرده ام ولی اولویتم فولاد است

مهاجم سابق فولاد معتقد است که اولویت اولش برای فصل بعد فولاد است و اگر با فولاد به نتیجه نرسد به پیشنهادات دیگرش که جدی ترینش ماشین سازی تبریز است فکر می کند.
۱۲:۰۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مهرداد بایرامی در خصوص شرایطش اظهار داشت: «در حال حاضر در استراحت هستم و به پیشنهاداتم فکر می کنم.»

 

وی ادامه داد: «به باشگاه ماشین سازی رفته بودم و صحبت هایی انجام شد. طی یکی دو روز آینده مشخص می شود که تیم آینده ام چه تیمی است. هنوز چیزی مشخص نیست. قرارداد من با فولاد تمام شده است. خدا را شکر در لیست آقای سعداوی هم قرار دارم انشاءالله فردا و پس فردا به اهواز می روم تا در مورد جدایی یا ماندم در فولاد صحبت کنم.»

 

مهاجم سابق تیم فوتبال فولاد عنوان کرد: «پیشنهاد ماشین سازی دوستانه بود، اما چون مسئولین باشگاه با من تماس گرفتند اولویت اول من فولاد است، بعد از مذاکره با فولاد اگر به نتیجه ای نرسم به پیشنهادات دیگر فکر می کنم.»

 

مهاجم اسبق سرخابی های تبریز درباره ی شروع لیگ شانزدهم افزود: «امیدوارم این فصل مانند فصل قبل برای من نباشد چون فصل گذشته از نظر فوتبالی برای من فصل بدی بود، از نظره روحی و روانی هم شرایط خوبی نداشتم و این موضوع مزید بر علت شد تا فصل خوبی نداشته باشم، اما امیدوارم فصل پیش رو برای من فصل خوبی باشد و همه ی تلاشم را می کنم تا به روزهای اوجم برگردم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین