اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۳۰۷

ادعاي عجيب بازيكني كه مي‌خواست در تبريز بماند!

مدافع میانی تراکتورسازی در فصل‌های چهاردهم و پانزدهم که حداقل در امر گلزنی شرایط بسیار خوبی داشت، با باشگاه پرسپولیس به توافق کامل و نهایی رسیده و اگر مشکلی پیش نیاید، امروز قراردادش با باشگاه به امضا می‌رسد.
۱۴:۳۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-خالد شفيعي اما همواره مورد حمايت هواداران قرار داشت و از محبوبيت خود در تبريز لذت مي‌برد اما به محض اتمام ديدار تيمش مقابل النصر امارات كه با برتري 3 بر يك و البته حذف تراكتور از آسيا همراه بود، بار سفر را بست و راهي تهران شد تا با پرسپوليسي‌ها مذاكره كند.
دليل اين امر را كسي نمي‌دانست به خصوص كه در فضاي مجازي، ساعاتي پس از همان بازي، بازار فحاشي و توهين به خالد شفيعي حسابي داغ و تا حدودي «سوزان» بود! سكوت اين بازيكن نيز وضعيت را بدتر مي‌كرد. خيلي‌ها مي‌خواستند بدانند قضيه چيست كه خالد اين همه توهين مي‌شنود اما بالاخره يكي از نزديكان تراكتورسازي موضوع را در خبرورزشي لو داد: «چند ساعت قبل از بازي، خالد به كادر فني گفته مرا در تركيب اصلي قرار ندهيد چون مصدوم هستم و نمي‌توانم بازي كنم...» همين مسئله باعث شد در روزي كه شجاع خليل‌‌زاده به خاطر مصدوميت از ليست تيم خارج شده بود، خالد شفيعي از ليست بيرون آمده و جاي خود را به كارلوس كاردوسو بدهد در حالي كه كاردوسو در كنار خود، زوجي به غير از آگوستو سزار و در بخش ديگري از بازي، محمد ايرانپوريان در قلب دفاع نمي‌ديد! تراكتور در نيمه اول نيز دقيقاً روي ضعف خط دفاع خود، روي يك صحنه كاملاً ساده دروازه‌‌اش را باز شده ديد البته از دقيقه 54، خالد مجبور شد به بازي برود و در كنار كارلوس كاردوسو به كار مشغول شود اما همين شايعه، خالد را از چشم اهالي فوتبال در تبريز انداخت. يكي از دوستان صميمي شفيعي در اين مورد گفت: «خالد مي‌خواست در تراكتورسازي بماند اما وقتي اين همه فحاشي را عليه خود ديد، مجبور شد تصميم به ترك باشگاه بگيرد.» بعد از آن نيز شفيعي مصاحبه‌اي انجام داد و گفت: «كساني كه به من توهين كردند، بايد از خدا بترسند زيرا موضوعي كه پيش آمده اصلاً درست نيست. اينها دروغ مي‌گويند، من اهل كم‌فروشي نيستم و كسي حق ندارد مرا به اين مسائل محكوم كند.»
بله! اگر مي‌بينيد كه خالد خيلي زودتر از آنچه فكرش را مي‌كرديد، مذاكره با پرسپوليس را شروع كرده، دليلش همين شايعات و به قول خودش همين دروغ بزرگ بود!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین