اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۸۶۵۰

با یک بازی نمی‌شود استراماچونی را قضاوت کرد

با یک بازی نمی‌شود استراماچونی را قضاوت کرد
سیروس دین‎محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به حمایت از آبی پوشان پرداخت و از هواداران خواست به کادرفنی و بازیکنان زمان بیشتری بدهند.
۱۳:۴۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
وانانیوز|

سیروس دین محمدی در خصوص شکست استقلال مقابل ماشین سازی در هفته نخست از فصل نوزدهم اظهار داشت: با اینکه شاهد باخت استقلال بودیم، اما معتقدم عملکرد تیم در بازی هفته اول خوب بود و حتی استقلال می‌توانست برنده از زمین خارج شود.

وی افزود: مشکل اصلی استقلال، از دست دادن فرصت‌های گلزنی است که این نقطه ضعف باید هر چه زودتر ترمیم شود وگرنه تیم را به حاشیه می‌برد. در دیدار با ماشین سازی، چند موقعیت خوب گلزنی برای بازیکنان فراهم شد که به راحتی از دست دادند. اگر این فرصت‌ها به گل تبدیل می‌شد، بدون تردید استقلال با شکست از تبریز به تهران نمی‌آمد.

پیشکسوت استقلال در نهایت گفت: با یک بازی نمی‌شود استراماچونی و کیفیتی که دارد را قضاوت کرد. پیشکسوتان و هواداران فعلا باید از این مربی حمایت کنند، زیرا او کارنامه خوبی دارد و می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند. از سوی دیگر هفته اول برای همه تیم‌ها سخت است، زیرا بازیکنان به هماهنگی کامل نرسیده اند و باید زمان بیشتری بگذرد تا تیم‌ها در لیگ این فصل به شرایط ایده آل برسند.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین