اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۸۵۰

داستان یك بازگشت «مسخره»!

طی 20سال گذشته، ما در فوتبال ایران بازیكنان پرحاشیه زیادی داشته‌ایم؛ از علی كریمی و مهدی هاشمی‌نسب تا خداداد عزیزی و بهروز رهبری‌فر و خیلی‌های دیگر كه مثل بمب ساعتی هر لحظه ممكن بود منفجر شوند. با این همه یك محصول وارداتی روی دست همه دوستان بلند شده و كت‌شان را از پشت بسته است.
۱۵:۲۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|
وانانیوز-طی 20سال گذشته، ما در فوتبال ایران بازیكنان پرحاشیه زیادی داشته‌ایم؛ از علی كریمی و مهدی هاشمی‌نسب تا خداداد عزیزی و بهروز رهبری‌فر و خیلی‌های دیگر كه مثل بمب ساعتی هر لحظه ممكن بود منفجر شوند. با این همه یك محصول وارداتی روی دست همه دوستان بلند شده و كت‌شان را از پشت بسته است. كرار جاسم، اعجوبه‌ای است كه در تراكتورسازی و استقلال هر كاری از دستش برآمد برای شكستن هنجارها انجام داد؛ از درگیری با داور و طغیان و سركشی تا گرفتن یقه داور. به ویژه دوره آخر حضور كرار در ایران با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه شد. او به خاطر انجام یك مصاحبه توهین‌آمیز علیه اركان فوتبال كشورمان یك سال از حضور در لیگ ایران محروم شد كه البته این حكم، بعدتر به سه جلسه محرومیت تقلیل یافت! كرار بعد از جدایی از استقلال راهی لیگ عراق شد و البته آنجا هم ویدئویی از ضرب و شتم یك هوادار توسط او منتشر شد كه برگ زرین دیگری به كارنامه افتخارات این بازیكن اضافه كرد!
حالا گفته می‌شود كرار بار دیگر در مسیر فوتبال ایران قرار گرفته و قصد دارد لیگ شانزدهم را در گسترش فولاد بازی كند. او كه بیشتر ثروت شخصی‌اش را از رهگذر توپ زدن در لیگ ایران اندوخته، بعد از تجربه یك دوره ناموفق بازی در لیگ عراق، احتمالا یك بار دیگر به كشورمان بازخواهد گشت. كرار در تازه‌ترین مصاحبه‌اش كلی برای ایرانی‌ها و به خصوص اهالی تبریز نوشابه باز كرده و نسبت به حضور مجدد در لیگ ایران ابراز علاقه كرده است. در این شرایط شاید بد نباشد چند جمله از مصاحبه قدیمی و جنجالی كرار علیه فوتبال كشورمان را بخوانیم؛ گفت‌وگویی كه در تاریخ 5اسفند93 برگزار شد و جاسم در آن گفت: «دیگر همه چیز تمام شد. فوتبال ایران چی دارد که برگردم؟ همه چیز آن مسخره است. به خاطر یک اخراج 3جلسه محروم شده‌ام. به خدا فدراسیون ایران اصلا هیچی بلد نیست. جریمه، محروم، منشوری و.... دیگر خسته شدم!» حالا اما او آماده بازگشت به یك فوتبال مسخره است؛ بازگشتی كه شاید در دل خودش، ادعای جنجالی هافبك عراقی را تایید می‌كند!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین