اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۷۵۲

ترابی- پرسپولیس؛ یك عشق دوطرفه

كشمكش‌ها بر سر پرسپولیسی‌شدن مهدی ترابی و صحبت‌های ضد و نقیض طرفین در این مورد همچنان ادامه دارد.
۱۶:۴۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- كشمكش‌ها بر سر پرسپولیسی‌شدن مهدی ترابی و صحبت‌های ضد و نقیض طرفین در این مورد همچنان ادامه دارد. مدیرعامل باشگاه سایپا دیروز یك‌بار دیگر روی مواضع قبلی‌اش پافشاری و تاكید كرد ترابی را به هیچ تیمی واگذار نخواهد كرد. درویش هفته پیش در گفت‌وگو با همشهری ورزشی گفته بود درباره ترابی هیچ سفارشی از علی پروین دریافت نكرده است. او دیروز درباره شایعه دریافت پول بابت رضایتنامه این بازیكن هم گفت: «خوشبختانه در باشگاه سایپا مشکلات مالی نداریم و همه‌چیز سر جای خودش است. وقتی مشکل مالی نداریم،‌ چرا باید بازیکن خوب‌مان را به معرض فروش بگذاریم؟» درویش گفته امكان ندارد برای تیم‌های داخلی به ترابی رضایتنامه بدهیم. تیم‌های خارجی هم اگر این جوان را می‌خواهند باید پا پیش بگذارند تا در مورد او مذاكره كنیم.
اما به موازات پافشاری‌های قرص و محكم از سوی مدیرعامل سایپا، خود مهدی ترابی در تلاش است تا اجازه انتقالش به پرسپولیس را از باشگاه بگیرد. ترابی قصد دارد طی یكی، دو روز آینده با حضور در باشگاه سایپا با مدیران این باشگاه مذاكراتی داشته باشد و موضوع درخواست رضایتنامه را به‌طور جدی مطرح كند. جوانِ آینده‌دار سایپا كه یكی از سوژه‌های اصلی و مهم نقل‌وانتقالاتِ امسال است، خیلی دوست دارد مقدمات حضورش در تیم پرسپولیس فراهم شود. اما مشكل او در این راه، رضایتنامه باشگاه سایپاست كه قرار شده تمام تلاشش را برای حل این مشكل انجام بدهد.
البته ترابی به جز آرزوی بازی در پرسپولیس، نیم‌نگاهی هم به پیشنهاهای خارجی و احتمال ترانسفر به آن‌سوی مرزها دارد. این بازیكن بررسی پیشنهادهای خارجی خود را به مدیربرنامه‌های جواد نكونام سپرده تا شاید از طریق او بتواند مقدمات حضور در یك تیم خارجی را برای خودش فراهم كند. ترابی آرزوها و رویاهایش را در دو بخش طبقه‌بندی كرده است؛ اول تیم‌های خارجی و دوم پرسپولیس. اما سایپا گزینه سوم را روبه‌روی او گذاشته و خیلی هم روی این گزینه پافشاری می‌كند. گزینه ماندن در سایپا.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین