اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۷۰۳

حاضرم در هر میدانی کشتی بگیرم

فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با تصمیمات شورای فنی مشکلی ندارم و مانند گذشته در هر میدانی که دستور بدهند حاضرم کشتی بگیرم تا حقانیتم را ثابت کنم.
۱۲:۳۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی علیاری در گفت‌وگویی، درباره عملکردش در جام جهانی کشتی فرنگی، گفت: در این مدت زحمت زیادی کشیده‌ام و همیشه سعی کردم آمادگی‌ام را در سطح مطلوبی حفظ کنم. آمادگی من بالا و اختلافم با تمام حریفانم کاملاً مشخص بود. حریف ترک هم کشتی‌گیری نبود که بخواهد من را اذیت کند، اما متأسفانه کار گره خورد.

وی ادامه داد: از تمریناتم در اردوها و نتایجی که در مسابقات گرفته‌ام شرایط من کاملاً مشخص است. اعضای شورای فنی و کادر فنی تیم ملی هم از همه باهوش‌تر هستند و بهتر از هر کسی می‌دانند که کدام کشتی‌گیر در چه شرایطی قرار دارد. محمد بنا هم به دنبال انتخاب بهترین نفرات برای کسب بهترین نتیجه در المپیک است. انگیزه و آمادگی در چنین میدان بزرگی حرف اول را می‌زند و امیدوارم هر کشتی‌گیری که انتخاب می‌شود پرچم ایران را به اهتزاز در آورد.

قهرمان بازی‌های آسیایی درباره برگزار نشدن انتخابی وزن 98 کیلوگرم که قرار بود پس از جام‌جهانی انجام شود گفت: این موضوع قبل از جام جهانی اعلام شده بود به طوری که حتی بلیت برگشت هم برای تمام اعضای تیم رزرو شده بود. این طور که مشخص است قرار است من و رضایی در یک تورنمنت شرکت کنیم.

علیاری خاطر نشان کرد: شورای فنی و آقای بنا در مسابقات که تک کشتی بود و با ارفاق وزن برگزار می‌شد شرایط هر دو نفر ما را ارزیابی کردند این در حالی است که در بازی‌های المپیک مسابقات به صورت دوره‌ای و در وزن قانونی برگزار خواهد شد.

وی درباره تصمیمات شورای فنی تصریح کرد: با تصمیمات شورای فنی مشکلی ندارم و مانند گذشته در هر میدانی که دستور بدهند حاضرم کشتی بگیرم تا حقانیتم را ثابت کنم. امیدوارم عدالت رعایت شود و هر آنچه که خواست خداست اتفاق بیفتد و کسی که استحقاق دارد به دوبنده تیم ملی در المپیک برسد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین