اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۶۱۳

تصمیم عجیب سرمربی سابق خودروسازان!

سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان در تصمیمی عجیب از جمع خودروسازان جدا شد و به تیم خونه به خونه پیوست.
۱۶:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-علیرضا مرزبان سال گذشته پس از اتفاقاتی که برای تیم پیکان رخ داد و در حالی که هنوز بحث بقا یا سقوط این تیم در لیگ برتر مشخص نشده بود با این تیم قرارداد بست و پس از اینکه کمیته انضباطی رای به سقوط خودروسازان داد این سرمربی کارش را با پیکان در لیگ دسته اول ادامه داد و در پایان هم در حالی که 3 هفته به اتمام مسابقات باقی مانده بود صعود پیکان به لیگ برتر را قطعی کرد.

پس از این محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان خبر از ادامه همکاری با مرزبان داد و  اعلام کرد که قرارداد این سرمربی با پیکانی‌ها 2 ساله بوده و قطعا او به کارش در خودروسازان ادامه خواهد داد. پس از قهرمانی پیکان در لیگ دسته اول هم مرزبان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با این تیم قرارداد دارد و فصل آینده هم با پیکان کارش را ادامه خواهد داد. نکته قابل توجه این است که حتی مرزبان وقتی با اصرار یکی از خبرنگاران در مورد جدایی‌اش روبرو شد بارها این جمله را تکرار کرد که «با پیکان قرارداد دارد و در این تیم خواهد ماند.»

اما تمام این اتفاقات باعث نشد که مرزبان از پیشنهاد هنگفت تیم خونه به خونه بگذرد (برخی از رسانه‌ها خبر از توافق یک میلیارد و هفتصد میلیونی با مرزبان داده‌اند) و با وجود اینکه سرمربی پیکان قراردادش با خودروسازان به مدت یک سال دیگر باقی مانده بود اما او قید همه چیز را زد و به یک باره سر از بابل درآورد. حالا اینکه چرا مرزبان به یک باره پا بر روی همه چیز می‌گذارد و همه چیز را فدای پول می‌کند سوالی است که باید او در این باره به آن پاسخ بدهد.

پس از این جدایی هنوز باشگاه پیکان واکنشی به آن نشان نداده است و معلوم نیست که این جدایی توافقی بوده یا خیر اما نکته‌ای که در اینجا شفاف و روشن است چرخش عجیب سرمربی سابق پیکانی‌هاست. هر چند که در کنار این مسئله نمی‌توان منکر این موضوع شد که سرمربیگری در لیگ برتر با سرمربیگری در لیگ دسته اول متفاوت است و طبیعتا هر سرمربی‌ای ترجیح می‌دهد در سطح اول فوتبال سرمربیگری کند مگر اینکه مسائل دیگری در میان باشد.

حالا از گوشه و کنار نام‌های مختلفی برای نیمکت پیکانی‌ها برده می‌شود؛ از علی دایی گرفته تا حسین فرکی و مجید جلالی اما هیچ کدام از این نام‌ها از سوی مسئولان پیکان تاکنون مورد تایید قرار نگرفته است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین