اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۵۸

فروزان: خوشحالم از تیم ملی خط خوردم

کارلوس کروش در مرحله سوم اردوی تیم ملی برای ورود به بازی‌های انتخابی جام ملت‌ها و جام جهانی روی نام چند بازیکن قلم قرمز کشید.
۱۳:۵۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- یکی از این بازیکنان محسن فروزان، دروازه‌بان استقلال است؛ دروازه‌بانی که می‌گوید برای اولین بار در زندگی‌اش از اینکه از لیست تیم ملی خط خورده، خوشحال است. دیروز وقتی با فروزان تماس گرفتیم، حرف‌هایی زد که جالب بود...

كجايي؟ چه خبر؟
خبر خير، شمالم... كنار اعضاي خانواده، الان با مادرم آمده‌ام صومعه‌سرا به مادربزرگم سر بزنم. جاي شما خالي، فعلاً استراحت مي‌كنم.

ناراحت نيستي از اينكه در اردوي تيم ملي حضور نداري؟
شايد باورتان نشود اما براي اولين بار و شايد آخرين بار در زندگي‌ام از اينكه از تيم ملي خط خوردم، خوشحال شدم!

شوخي نكن...
باور كنيد خيلي خسته بودم و نياز به استراحت داشتم... مي‌توانيد از سجاد شهباززاده كه در تيم ملي و اردوهاي استقلال با يكديگر هم‌اتاق هستيم، ‌بپرسيد. در اردوي تيم ملي به سجاد گفتم خدا خدا مي‌كنم كروش من را خط بزند.

خب، چرا خودت نرفتي اين را به سرمربي تيم ملي بگويي؟!
شوخي مي‌كنيد، بروم به سرمربي تيم ملي بگويم من را خط بزن چون روحيه ندارم؟! آن هم به كارلوس كروش كه مي‌گويد بازيكن بايد سرباز تيم ملي باشد و براي تيمش جان بدهد. شما متوجه نشديد من چه مي‌گويم. من گفتم در اين مقطع خوشحال شدم از تيم ملي خط خوردم، نگفتم دوست دارم ديگر در تيم ملي نباشم. من تلاش مي‌كنم دوباره به تيم ملي برگردم. نشستن روي نيمكت تيم ملي هم افتخار است و من اين افتخار را دوست دارم. با شروع دوباره ليگ، تلاش مي‌كنم با نمايش‌هاي عالي در اردوهاي تيم ملي حاضر باشم.

حالا چرا دوست داشتي الان در تيم ملي نباشي؟
گفتم كه خيلي خسته بودم. به زور تمرين مي‌كردم. فصل بسيار سنگيني را پشت ‌سر گذاشتم. يك سال تمام فقط تمرين كردم، بدون هيچ استراحتي... موقع تعطيلات نيم‌فصل كه تيم‌هاي ليگ برتري استراحت داشتند، من همراه تيم ملي به جام ملت‌هاي آسيا رفتم و ساير مواقع هم يا در تمرين استقلال بودم، يا در اردوي تيم ملي... از لحاظ بدني مشكل نداشتم اما ذهنم خسته بود و نياز به استراحت داشت. من هر روز صبح و بعدازظهر تمرين مي‌كردم. جدا از تيم هم يك‌سري تمرين بدنسازي و هوازي انفرادي داشتم و بايد ريكاوري مي‌كردم.

پس الان حسابي تفريح مي‌كني؟
صبح و بعدازظهر تفريحي فوتبال و واليبال بازي مي‌كنم تا بدنم از فرم خارج نشود. بقيه‌اش را هم در خمام، رشت و... كنار خانواده‌ام هستم. دلم براي خانواده‌ام تنگ شده بود. الان شده‌ام سرباز مادرم و مثل يك راننده آژانس در خدمت ايشان هستم، البته منتي هم نيست و انجام وظيفه مي‌كنم. مادرم بچه بزرگ كرده كه به دردش بخورد. در طول فصل سرباز استقلال و تيم ملي بودم، فعلاً سرباز خانواده‌ام.

از استقلال چه خبر؟
خبرها پيش شماست. من با استقلال قرارداد ۳ ساله دارم و تابع باشگاه و كادر فني هستم. فعلاً از هيچ چيز خبر ندارم و استراحت مي‌كنم تا با انرژي و تمركز عالي برگردم.

صحبت دردسرساز روشن
يكي از جالب‌ترين اتفاقات دنياي فوتبال، در حال حاضر در باشگاه استقلال رقم مي‌خورد زيرا اعضاي هيأت مديره اين باشگاه اختياري ندارند، مديرعامل سر كار خود حاضر نمي‌شود اما اعضاي كميته معرفي سرمربي جديد، دنبال انتخاب سرمربي براي باشگاه هستند! بر اساس گفته حسن روشن، گزينه نهايي اين كميته برناردو سي‌موندي، مربي اهل فرانسه است كه همه اعضا هم به او رأي داده‌اند تا سرمربي فصل بعد آبي‌ها باشد اما جالب اينكه مصاحبه روشن بلافاصله از طرف منصور پورحيدري و بهرام افشارزاده تكذيب شد! حسن روشن كه طي چند سال اخير صحبت‌هاي جنجالي زيادي انجام داده، مصاحبه اخيرش هم خبرساز شد و كاش مسئولان باشگاه استقلال به او و ساير اعضاي اين كميته سفارش مي‌كردند كه بدون هماهنگي، نامي را مطرح نكرده و صحبتي با رسانه‌ها انجام ندهند تا اين‌گونه تضاد و ناهماهنگي پيش نيايد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی فروزان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین