اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۴۷۷

جام حذفی را بگیرند تا سرمان بالا باشد

گفت وگو با مهدی پاشازاده حول محور بازی‌های لیگ دو و البته فینال جام حذفی.
۱۲:۰۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-مدافع سال‌های نه چندان دور باشگاه استقلال که چهارمین سال پی در پی را در لیگ دو گذرانده و در آستانه صعودی دیگر قرار دارد، براین باور است که استقلال نباید متکی به رحمتی گام به بازی فینال بگذارد. پاشازاده از استقلالی‌ها می‌خواهد بدون توجه به اینکه چه بازیکنی هست و چه بازیکنی نیست مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرند.
 
با تیم‌تان در لیگ دو به جمع تیم‌های پلی‌آف رسیدید. اگر این بار هم از لیگ دو به لیگ یک صعود کنید صاحب رکورد ویژه‌ای می‌شوید.
 بله، ‌من قبلا با تیم‌های گسترش فولاد، شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده‌ام. این بار اگر با پارس جنوبی صعود کنم تعداد صعودهایم به عدد چهار می‌رسد.
مربیگری در لیگ دو سخت نیست؟
 خیلی سخت است. به این لیگ توجهی نمی‌شود. شما صفحات روزنامه‌ها را ورق بزنید می‌بیند که خبری از لیگ دو نیست. برای اینکه دیده شویم باید به لیگ یک بیاییم. اینجا فوتبالیست‌ها خیلی غریبند اما لیگ بسیار جذابی است هرچند که مشکلات بسیاری هم دارد.
تیم‌تان از لحاظ دفاعی هم یکی از تیم‌های خوب لیگ است.
 طی این همه سال که در لیگ دو مربیگری کردم تیم‌های خوبی از لحاظ دفاعی داشته‌ام. البته تیم‌هایم هجومی هستند و اینطور نیست که بنای کارمان روی دفاع باشد.
این فصل هم از لیگ دو صعود می‌کنید؟
 کار سختی نیست. تیم من به لحاظ فنی بهتر از همه تیم‌ها است. حتی از نیروی زمینی که آن همه بازیکن داشت. حتما صعود می‌کنیم.
درباره برخی بازی‌ها در لیگ دو حرف و حدیث‌های بسیاری وجود دارد. علی لطیفی که مربگیری تیم اکسین را بر عهده دارد مدعی شده هر تیمی مقابل نفت امیدیه قرار می‌گرفت شش گل می‌خورد.
 در لیگ دو نظارت کم است و هر کسی هر کاری که دوست دارد انجام می‌دهد. پشت سر بعضی تیم‌ها سال‌های سال است که حرف‌های زیادی وجود دارد. فدراسیون فوتبال هم که درست نظارت نمی‌کند وگرنه کسی به خودش اجازه کم کاری نمی‌دهد. من ادعای لطیفی را قبول ندارم. تیم آنها نباید با شش گل مقابل نفت امیدیه می‌باخت. این شکست به نظر من خیلی بودار است. امیدوارم که اشتباه نکرده باشم... بگذریم.
فینال جام حذفی هم نزدیک است.
 بازی سختی است. استقلال و ذوب‌آهن دوتیم خوب این فصل بودند که به فینال رسیدند. با این حال انتظار من و همه استقلالی‌ها قهرمانی است. باید جام را به دست آوریم تا دردهای هواداران که از باخت به پرسپولیس بر جا مانده التیام یابد.
به استقلال چقدر شانس می‌دهید؟
 خرمشهری‌ها استقلالی هستند و ذوب‌آهن هوادار آنچنانی در این شهر ندارد. به نظر من شانس استقلال بیشتر است.
اما روزبه چشمی مدت‌ها است مصدوم است و از طرفی نه خسرو به این بازی می‌رسد و نه شهباززاده.
 استقلالی‌ها به این کاری نداشته باشند که کی هست، کی نیست. بروند و مردانه فوتبالشان را بازی کنند. اینها همه حرف است که من به‌عنوان مربی قبول ندارم. وقتی پای یک جام وسط است دیگر نمی‌شود از این بهانه‌ها آورد. به نظر من استقلال نباید کوتاهی کند و باید با قدرت جلوی ذوب‌آهن بازی کند و جام را بگیرد.
شاید استقلالی‌ها دوست داشته باشند که بازی به پنالتی‌ها کشیده شود چون آنجا رحمتی هست و می‌تواند یک تنه استقلال را برنده از زمین بیرون بیاورد. شما با این تاکتیک موافقید که بازی به پنالتی کشیده شود؟
 نه، موافق نیستم. اصلا نباید به این چیزها فکر کنند. بروند و فوتبال بازی کنند. استقلال ابتدا نباید گل بخورد در وهله دوم باید از تک موقعیت‌هایی که نصیبش می‌شود نهایت استفاده را ببرد. این طرز تفکر که بازی به پنالتی کشیده شود خطرناک است. امیدوارم استقلال در90 دقیقه کار را تمام کند و قهرمان جام حذفی شود تا هواداران بتوانند سرشان را بالا بگیرند.
 
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین