اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۴۲۳
حاشیه دیدار استقلال و تیم ملی دانشجویان

بازی ابراهیمی با پیراهن حیدری و اعتراض دو تیم به داور

هواداران تیم فوتبال استقلال بنری را به ورزشگاه آورده بودند که روی آن عکس حسین هدایتی و محسن ترکی منتشر شده بود.
۱۸:۳۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز، دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی دانشجویان از ساعت 18 در زمین شماره دو ورزشگاه‌ آزادی برگزار شد. قبل از شروع مسابقه منصور پورحیدری با استقبال تماشاگران در ورزشگاه حاضر شد و روی نیمکت کنار پرویز مظلومی نشست.

* هنوز بازی آغاز نشده بود که روی اشتباه عمران‌زاده مهاجم حریف توپ را از مدافع استقلال ربود و پس از عبور از وحید طالب‌لو در ثانیه 30 مسابقه دروازه استقلال را باز کرد.

* هواداران تیم استقلال که با آغاز مسابقه تعدادشان به 200 نفر می‌رسید بنری را آورده‌اند که روی آن نوشته شده است «کار را خوب است خدا درست کند...» روی این بنر عکس حسین هدایتی، عادل فردوسی‌پور و محسن ترکی منتشر شده است.

* در همان اوایل مسابقه فریادهای فرشاد کرمی و اعتراض او به داور مسابقه باعث تعجب تماشاگران شده بود و وی در چند نوبت به تصمیمات داور اعتراض کرد.

* بعد از اینکه کمک‌داور در یکی دو صحنه به اشتباه علیه استقلال آفساید اعلام کرد بازیکنان استقلال نیز به داور مسابقه اعتراض کردند.

* امید ابراهیمی هافبک استقلال امروز با شماره پیراهن خسرو حیدری در ترکیب آبی‌پوشان حاضر شد. ابراهیمی در استقلال شماره 6 می‌پوشد اما امروز با شماره دو برای آبی‌پوشان بازی کرد.

* سجاد شهباززاده و خسرو حیدری دو غایب دیدار دوستانه استقلال بودند. این دو نفر مدتی است در تمرینات حاضر نمی‌شوند.

* در اواسط نیمه اول استقلالی‌ها در یکی دو صحنه موقعیت‌های  خوبی به دست آوردند که گودرز داوودی دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که گلر تیم ملی دانشجویان هم هست به شکلی زیبا مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

* مجید صالح مربی تیم استقلال امروز روی نیمکت این تیم ننشسته و روی سکوها مشغول تماشای مسابقه است.

دیدار دو تیم با تک‌گل محمد اوسانی به سود تیم ملی دانشجویان در جریان است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین