اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۳۸

واکنش قریب به مدیرعاملی در استقلال

مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید برای حضور مجددش در این باشگاه صحبتی نشده و البته او هم تمایلی برای برگشت به کسوت مدیریت آبی‌پوشان را ندارد.
۱۲:۳۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمدحسین قریب درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قرار است دوباره مدیرعامل استقلال شود، اظهار کرد: خیر، هیچ صحبتی درباره مدیرعاملی استقلال با بنده نشده است.

وی در واکنش به اینکه سفر او به همراه نظری‌جویباری به عراق بر گمانه‌زنی‌های مربوط به بازگشتش به استقلال دامن زده است، بیان کرد: سفری که ما به همراه دوستان به عراق داشتیم، یک سفر کاملا زیارتی بود و گمانه‌زنی‌ها در این مورد کاملا مردود است.

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیشنهاد وزارت ورزش، حاضر است مدیرعامل آبی‌پوشان شود، گفت: هیچ برنامه‌ای برای مدیرعاملی استقلال ندارم چون درگیری‌های شغلی زیادی دارم و فرصتی برایم باقی نمی‌ماند.

قریب همچنین در پاسخ به این سوال که نظرش درباره واگذاری سرخ‌آبی‌ها به بخش خصوصی چیست، گفت: بحث واگذاری در مجموع تصمیم خوبی است و تحول بزرگی در این دو تیم ایجاد می‌کند. متاسفانه این دو باشگاه در نهایت واگذار نشدند چون زمینه لازم برای واگذاری فراهم نبود و این مسئله بازتاب بدی برای دولت و دو باشگاه داشت. برای واگذاری باید مطالعه بیشتری صورت بگیرد و اعتقاد دارم که نباید صددرصد سهام را هم یکجا به خریدار بدهند. بلکه باید روند واگذاری به صورت تدریجی باشد و آرام آرام میزان سهام در دست خریدار، بیشتر شود. 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین