اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۳۳۵۷

برای پرداخت مطالبات ویلموتس مشکلاتی وجود دارد

برای پرداخت مطالبات ویلموتس مشکلاتی وجود دارد
محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بابت پرداخت مطالبات مارک ویلموتس نگرانی‌هایی وجود دارد.
۱۱:۱۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
وانانیوز|

محمود اسلامیان در مورد حضور مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ویلموتس یک مربی شناخته شده و مطرح جهانی است که بعد از مذاکراتی که داشتیم قبول کرد هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد. این اتفاق علی رغم جوسازی‌هایی بود که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. ویلموتس یک مربی خوب و توانمند است.

وی درخصوص پافشاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به استاندارسازی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا این استاندار‌ها وجود دارد و اصلا چیز جدیدی نیست. سال‌ها قبل بحث شماره‌گذاری صندلی‌ها انجام شده، ولی بحث بلیت فروشی یک بار برای همیشه باید درست انجام شود. تاج روی این اصول محکم ایستاده و اقداماتی هم انجام شده است. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید صندلی یک تماشاگر در ورزشگاه مشخص شود تا اگر کار خطایی صورت گرفت معلوم شود چه کسی این کار خطا را انجام داده است. این مسائل اصلا کار سختی نیست.

اسلامیان در مورد اینکه آیا برای پرداخت مطالبات ویلموتس اقداماتی صورت گرفته یا خیر، گفت: بابت پرداخت مطالبات نگرانی‌هایی وجود دارد. البته اقداماتی صورت گرفته، ولی دولت باید حساسیت نشان دهد. پول ما بلوکه شده و دولت باید کمک کند تا این پول آزاد شود. ما از دولت کمک بلاعوض نمی‌خواهیم و امیدواریم در این مسئله دولت به ما کمک کند.

وی افزود: ویلموتس حق دارد به خاطر پول نگرفتن ناراحت بشود و طبق قرارداد باید عمل شود. از رئیس جمهور تعجب داریم که باید شرایطی را ایجاد کند تا در تیم ملی وحدت و همدلی وجود داشته باشد. وقتی فدراسیون پول دارد و این پول بلوکه شده ۱۰ میلیون دلار قرضی مشکلی نیست.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین