اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۳۱۴

گل‌محمدی و فرهاد كاظمی در جنوب؟

فولادخوزستان که در پایان پانزدهمین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران در رده دوازدهم جدول قرار گرفت، برای فصل جدید شاهد تغییرات زیادی در کادر مربیگری و بازیکنان خواهد شد.
۱۵:۱۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- فولادخوزستان که در پایان پانزدهمین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران در رده دوازدهم جدول قرار گرفت، برای فصل جدید شاهد تغییرات زیادی در کادر مربیگری و بازیکنان خواهد شد. دراگان اسكوچیچ بعد از پایان فصل قراردادش را با این تیم فسخ كرد اما هنوز در ایران به‌سر می‌برد. در پایان فصل قراردادهای 19بازیکن و مربی تیم فولاد به پایان رسیده است. نناد نیکولیچ(مربی)، کورش بختیاری‌زاده(مربی) و جهانبخش داراب‌پور(مربی دروازه‌بانان) به‌ همراه بازیکنانی نظیر مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو، اکبر ایمانی، محمدرضا خانزاده، حسین ابراهیمی، امیرحسین فشنگچی، بهمن کامل، مهرداد بایرامی، علیرضا سلیمی، لئونارد مساریچ، ماتیاس چاگو و دورگ کوئه‌ماها نفراتی هستند که قراردادهای آنها با فولاد به پایان رسیده است.
جداشده‌های فولاد منتظر دراگان
برخی از خبرها حاکی از آن است که این بازیکنان بعد از اسکوچیچ فسخ قرارداد کردند و مقصد آنها هم تیم بعدی این مربی است. به هر حال فولادی‌ها مدعی شدند به زودی مربی خود را معرفی می‌کنند و شروع تمرینات و پس از آن جذب بازیکن و تمدید قرارداد برخی از بازیکنان به زمان حضور مربی جدید بستگی دارد اما فرصت کم تا شروع لیگ جدید و این همه ریزش در تیم فولاد می‌طلبد که فولادی‌ها هر چه زودتر تکلیف مربی خود را روشن کنند.
اسكوچیچ با كدام تیم مذاكره كرد؟
طی چند روز گذشته خبرهایی در مورد حضور اسكوچیچ در استقلال و سپاهان شنیده می‌شد اما از آنجا كه سپاهان اعلام كرده  ویسی سرمربی این تیم می‌شود و منصوریان به استقلال نزدیك شده، اسكوچیچ باید با تیم‌های دیگر مذاكره كند. او طی چند روز گذشته در تهران به سر می‌برد و به احتمال زیاد مذاكراتی انجام داده است اما قصد ندارد در حال حاضر تصمیم نهایی را بگیرد. دراگان اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا با تیمی برای فصل بعد صحبت کرده‌اید یا خیر؟ گفت: «می‌خواهم به کشورم برگردم و استراحت کنم. با هیچ تیمی هم صحبتی نداشته‌ام و به قول شما ایرانی‌ها سرنخواستن من دعواست.» اسكوچیچ یكی از افراد حاضر در ضیافت سه‌شنبه شب رئیس‌جمهور كرواسی بود. یكی از نزدیكان اسكوچیچ درباره این مراسم گفته: «درواقع از چند روز قبل با اسكوچیچ هماهنگ شده بود تا 2روز قبل از ورود رئیس‌جمهور كشورش به تهران بیاید و در رتق‌وفتق امور هیات همراه او كمك حال سایر كروات‌ها شود.»
  اژدری‌زاده: یحیی جزو گزینه‌هاست
با جدایی دراگان اسکوچیچ از تیم فولادخوزستان، مسئولان این باشگاه تلاش‌هایی را برای استخدام سرمربی جدید به کار گرفته‌اند. علیرضا اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد در همین رابطه اعلام كرده: «طی روزهای گذشته اسامی متعددی برای هدایت فولاد مطرح شده است که هر کدام از این نفرات می‌توانند گزینه هدایت تیم باشند. چیزی که مشخص است این است كه ما باید در هیات‌مدیره موضوع را مطرح کنیم و به نتیجه نهایی برسیم. به هر حال سرمربیان دو تیم آسیایی یعنی قلعه‌نویی و گل‌محمدی نیز جزو گزینه‌های ما هستند. هرچند که هنوز چیزی مشخص نیست.»
یحیی جانشین ویسی می‌شود؟
از سوی دیگر، سرمربی ذوب‌آهن در حالی مورد توجه فولاد قرار گرفته که دیگر باشگاه اصفهانی در آستانه عقد قرارداد با سرمربی دیگر نماینده اهواز یعنی استقلال‌خوزستان است. باید منتظر ماند و دید که آیا یحیی گل‌محمدی مسیری برعکسِ عبدالله ویسی را طی می‌كند و از اصفهان به اهواز می‌رود یا برای سومین فصل متوالی در نصف‌جهان ماندگار خواهد شد؟
 كاظمی برای قهرمانی به جنوب می‌رود؟
از سوی دیگر شنیدیم، فولاد برای فصل آینده مذاكراتی هم با فرهاد كاظمی داشته است. فرهاد كاظمی باز هم موفق شد تیمی را در لیگ حفظ كند اما نمی‌خواهد در سیاه‌جامگان ادامه دهد و قصد دارد در تیمی كه شرایط قهرمانی دارد، فعالیت كند. البته كاظمی هنوز در مشهد به‌سر می‌برد و بعد از انجام‌دادن كارهایش به تهران برمی‌گردد تا تیم فصل آینده‌اش را مشخص كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین