اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۲۲۶

درخشان: با سایپا به توافق اولیه رسیده ام

حمید درخشان بعد از جدایی از پرسپولیس سرمربیگری تیم خونه‌به‌خونه را به‌عهده گرفت تا شاید با آوردن این تیم به لیگ برتر نام خودش را دوباره به سر زبان‌ها بیندازد اما موفق نشد این كار را انجام دهد.
۱۶:۰۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- حمید درخشان بعد از جدایی از پرسپولیس سرمربیگری تیم خونه‌به‌خونه را به‌عهده گرفت تا شاید با آوردن این تیم به لیگ برتر نام خودش را دوباره به سر زبان‌ها بیندازد اما موفق نشد این كار را انجام دهد. حالا شنیده می‌شود او در آستانه پیوستن به تیم سایپا قراردارد. سرمربی سابق سرخپوشان در این رابطه و همچنین عدم قهرمانی پرسپولیس با همشهری‌ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.

در حال حاضر مشغول چه كاری هستید؟

من در حال حاضر مشغول استراحت هستم و البته با چند تیم لیگ برتری هم مذاكره كرده‌ام و ظرف هفته آینده سرمربیگری یك تیم لیگ برتری را بر عهده خواهم گرفت.

البته شایعه شده كه كار شما و تیم سایپا مراحل آخر خود را پشت‌سر می‌گذارد.

هنوز چیزی مشخص نیست. فعلا من و مسئولان تیم سایپا با هم مذاكره كرده‌ و به توافق اولیه رسیده‌ایم اما هم این تیم می‌خواهد با گزینه‌های دیگر صحبت كند و هم من باید تمام پیشنهادهای خودم را بررسی كنم تا در نهایت به یكی از آنها جواب بدهم.

پس سال آینده دوباره شما را در لیگ برتر خواهیم دید.

اگر خدا بخواهد همین طور است.

پرسپولیس در نهایت نتوانست به قهرمانی لیگ برسد.

واقعا برایم جای سوال دارد كه آقایان با این همه بوق و كرنا و سر و صدا نتوانستند این تیم را قهرمان كنند. باور كنید كه اگر هر مربی ایرانی جای برانكو بود روزگارش را سیاه می‌كردند.

فكر می‌كنید كه بزرگ‌ترین مشكل پرسپولیس در این فصل چه بود؟

پرسپولیس امسال از بازیكنان جوانی تشكیل شده بود و به نظر من باید یك بازیكن باتجربه‌ هم در تیم حضور داشت تا آن را رهبری كند. من فكر می‌كنم نباید در ابتدای فصل نوری را به عنوان كاپیتان از تیم كنار می‌گذاشتند.

پس اعتقاد دارید این تیم را یك مربی ایرانی هم می‌توانست قهرمان كند؟

شما خودتان دیدید كه من سال گذشته با وجود این همه مشكل و بدون حمایت تیم را در باشگاه‌های آسیا صدرنشین تحویل دادم اما آقایان چه كردند، با این همه بازیكن و كمك مالی هم نتوانستند تیم را قهرمان كنند.

خیلی‌ها اعتقاد دارند كه در فصل گذشته درخشان نباید از بین نیلسون و سوشا، نیلسون را كنار می‌گذاشت.

این موضوع چه ربطی به زمان من دارد. من آن زمان سوشا را نگه داشتم اما چرا آقایان دوباره در این فصل هم او را نگه داشتند؟ اصلا یك چیز دیگر، چرا رفتند دنبال دروازه‌بانی مانند لوبانف كه اصلا قبل از آمدن به ایران نمی‌دانست فوتبال چیست، می‌رفتند دنبال یك گلر دیگر.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین