اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۲۲۲

عالیشاه: بازوبند كاپیتانی تجربه خیلی خوبی بود

امید عالیشاه در این فصل توانست با توجه به نیمكت‌نشینی رضا نورمحمدی و مصدومیت محسن بنگر به عنوان كاپیتان پرسپولیس بازوبند را ببندد.
۱۵:۵۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- امید عالیشاه در این فصل توانست با توجه به نیمكت‌نشینی رضا نورمحمدی و مصدومیت محسن بنگر به عنوان كاپیتان پرسپولیس بازوبند را ببندد. بازوبندی كه به جز بازی آخر برای خودش و پرسپولیس خوش‌یمن بود. مهاجم تیم پرسپولیس كه این روزها در مازندران به سر می‌برد در مورد شرایط خودش و پرسپولیس با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.

با از دست دادن قهرمانی كنار آمدی؟

واقعا نمی‌دانم كه در این رابطه چه بگویم. هنوز نمی‌توانم باور كنم كه قهرمانی را از دست دادیم .  فقط می‌توانم بگویم كه واقعا شرمنده هواداران و هادی نوروزی شدیم.

پرسپولیس در این فصل فوتبال متقاوتی را به نمایش گذاشت.

واقعا همین‌طور است. ما از دیدار اول فوتبال هجومی و روبه‌جلویی را بازی كردیم و توانستیم نظر تمام اهالی فوتبال را به خودمان جلب كنیم و به نوعی توانستیم هواداران را با فوتبال آشتی دهیم و فقط حیف شد كه در گام آخر كم آوردیم.

خیلی‌ها اعتقاد دارند كه پرسپولیس به خاطر گل‌های خورده زیاد قهرمانی را از دست داد.

البته ما میانگین گل‌های خورده زیادی داشتیم اما این ربطی به از دست دادن قهرمانی نداشت؛ ما در این فصل فوتبال بسیار هجومی را به نمایش گذاشتیم و همین موضوع باعث‌شد تا علاوه‌بر گل‌های زده زیاد، گل‌های زیادی هم بخوریم.

در 3بازی به عنوان كاپیتان به میدان رفتی كه برای پرسپولیس خیلی خوش‌یمن بود.

واقعا تجربه بسیار خوبی بود و خوشحالم كه در تیمی كه بزرگان زیادی بازوبند كاپیتانی را بسته‌اند، توانستم این بازوبند را به بازو ببندم.  

پرسپولیس در سال آینده می‌تواند همین روند را ادامه دهد؟

امیدوارم كه باشگاه بتواند بازیكنانی را كه برانكو می‌خواهد، در تیم حفظ كند و بازیكنان مورد نظر او را هم جذب كند. نكته مهم این است كه اگر برنامه‌های برانكو را باشگاه به خوبی اجرا كند، مطمئن باشید كه پرسپولیس همین روند را ادامه خواهد داد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین