اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۷۵۶

معجزه از اصفهان آغاز شد

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: دیروز اتفاقات خوبی در مشهد افتاد و مردم این شهر روز بسیار زیبایی را سپری کردند.
۱۱:۳۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص بقای سیاه‌جامگان در لیگ برتر و اینکه فرهاد کاظمی اعلام کرده این موضوع در حد معجزه بود، اظهار داشت: درست است معجزه از اصفهان آغاز شد. روز گذشته هم بازیکنان از جان مایه گذاشتند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند البته بازیکنان ملوان دائم خود را روی زمین می‌انداختند اما بازیکنان ما هم‌قسم شده بودند تا این اتفاق رخ بدهد.

وی ادامه داد: روز گذشته تمام خراسان همدل شده بود تا این اتفاق رخ بدهد. واقعا همه مسئولین حمایت کردند و کار بسیار زیبایی بود که امیدواریم در ادامه هم این موضوع تداوم داشته باشد. شهرداری مشهد پیش از بازی حمایت‌های خود را آغاز کرد و در مجموع روز بسیار خوبی برای خراسان بود.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در مورد ادامه همکاری با فرهاد کاظمی یادآور شد: ما یک قدم از سایر تیم‌ها جلوتر هستیم چراکه خیال‌مان بابت سرمربی فصل آینده‌مان راحت است. می‌دانیم که فرهاد کاظمی مربی با دانش و کاربلدی است. البته برای بستن تیم و سایر مسائل منتظر هستیم تا کمی خستگی او از بین برود و پس از آن در مورد سایر مسائل با او صحبت کنیم.

عباسی در مورد اینکه چه هدفی را در سال آینده دنبال می‌کند، تاکید کرد: ما یک برنامه 5 ساله داشتیم و آن تثبیت تیم در لیگ برتر بود که خدا را شکر به این هدف رسیدیم حالا هم می‌خواهیم در فصل آینده در میانه جدول قرار بگیریم. برنامه داریم تا در سه سال آینده جزو 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم. جایی که لایق مردم خوب مشهد است. مردم دوست‌داشتنی که همیشه به ما محبت داشتند و باید قدر آنها را بدانیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین