اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۷۳

خطیبی: تراکتورسازی هرچه می کشد، از دست کارهای ذوالفقاری است/ وقتی مدیرعامل باشگاه جواب تلفن نمی دهد، باید با شکایت حق را گرفت/ پیشنهاد گسترش فولاد در حال بررسی است

مربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: وقتی نامه برکناری را به شکلی کاملا تحقیرآمیز به تدارکات تیم می دهند تا به دست سرمربی برساند معلوم است او ناراحت می شود و نامه را به زمین پرتاب می کند.
۱۳:۳۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-درباره صحبت هایی که مدیرعامل تراکتورسازی درباره برادرش رسول خطیبی انجام داده اظهار داشت: من نمی دانم عباسی چرا می گوید خطیبی نباید پیگیر حق و حقوقش باشد؟ خود من بعد از جدایی از تراکتورسازی 20 بار با عباسی تماس گرفتم اما او جواب تلفنم را نداد. ما واقعا از عباسی گلایه داریم. 

وی ادامه داد: عباسی مدیر توانمندی است ولی واقعیت این است که او بعضی حرف ها را می زند که در حد رسول نیست و به قول معروف یک طرفه به قاضی می رود. خطیبی اول فصل در بدترین شرایط و در حالی که هیچ کس حاضر نبود هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد این کار را انجام داد و دلیلش فقط تعصب رسول به این تیم بود. او جوانگرایی انجام داد و شرایط خوبی را رقم زد اما از زمانی که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تغییر کرد شرایط برای ما سخت شد. به هر حال برادرم برای تراکتورسازی زحمت کشید و تیم را قهرمان نیم فصل کرد ولی دیدید که چطور با او برخورد کردند.

مربی سابق تراکتورسازی در واکنش به این صحبت عباسی که گفته رسول خطیبی نامه برکناری اش را پاره کرده، بیان داشت: من خودم آن زمانی که نامه برکناری رسول را آوردند کنارش بودم. اصلا اینطور نبود که او نامه را پاره کند اما وقتی چنین موضوعی را به شکلی کاملا تحقیرآمیز به تدارکات تیم می دهند تا به دست سرمربی برساند معلوم است او ناراحت می شود و نامه را به زمین پرتاب می کند. 

خطیبی همچنین تصریح کرد: متاسفانه ما هر چه کشیدیم از دست سرپرست تیم تراکتورسازی بود. ذوالفقاری اصلا در حد تراکتورسازی نیست و مشکلاتی را برای ما به وجود آورد که شاید نتوانم خیلی از آنها را بر زبان بیاورم. او اصلا کار سرپرستی تیم را بلد نیست و همه کارهایش را آقای نصیری و شهریاری انجام می دهند. مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورد. مثلا با بازیکنان پشت سر رسول صحبت می کرد و یا بدون اطلاع سرمربی و حتی مدیرعامل بازیکنان را جریمه می کرد. دائما دنبال دو به هم زنی بود و مشکلاتی را ایجاد می کرد که خطیبی ناراحت می شد. من از آقای عباسی می خواهم بیوگرافی این فرد را دربیاورد و از او بپرسد تو کجای این فوتبال کار کرده ای؟ چه کارنامه ای داری که باید در تیم بزرگ تراکتورسازی سرپرست باشی؟ از مهدی کیانی سوال کنید کاپیتان تیم پیش رسول آمد و گفت این آدم را از تراکتورسازی بیرون کنید چون تیم را به حاشیه می برد.

وی افزود: اگر برادر من از باشگاه تراکتورسازی شکایتی انجام داده فقط برای دریافت حق و حقوقش بوده و فکر نمی کنم این موضوع ایرادی داشته باشد. تونی اولیویرا هم تا زمانی که حقوق معوقه اش را نگرفت حاضر به عقد قرارداد جدید نشد. پس لطفا اینقدر حاشیه ایجاد نکنید. 

خطیبی درباره آینده برادرش تصریح کرد: چند پیشنهاد خوب به رسول رسیده و در حال بررسی آنهاست تا سال آینده به فوتبال برگردد. 

مربی سابق تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی مدیران گسترش فولاد با خطیبی صحبتی انجام شده عنوان کرد: به هر حال آقای کمالوند در گسترش فولاد زحمات زیادی کشیده است. مدیران باشگاه گسترش فولاد همگی جزو بهترین ها هستند و ما برای آنها احترام قائل هستیم. اگر گسترش فولاد هم پیشنهادی داشته باشد در حال بررسی است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین